هیچ وزنی به اندازه 97 کیلوگرم مدعی قهرمانی ندارد

به گزارش سفر به تایلند، مجتبی گلیج پیش از اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابتهای جهانی مجارستان به خبرنگاران گفت: خوشبختانه آمادگی قابل قبولی برای حضور در این مسابقات دارم. سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی همواره در طول برگزاری اردوهای و تورنمنت های بین المللی به ملی پوشان تاکید داشتند که باید با دل و جان کشتی گرفت و تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه جنگید. من هم با همین هدف به میدان خواهم رفت و تا جایی که توان دارم در برابر حریفان کشتی خواهم گرفت.

هیچ وزنی به اندازه 97 کیلوگرم مدعی قهرمانی ندارد

وی اضافه کرد: وزن 97 کیلوگرم یکی از سخت ترین و پرستاره ترین اوزان رقابتهای دنیای است. آزادکاران عنوان داری همچون سعدالله یف روس، اسنایدر آمریکایی، آلباروف آذربایجانی و برخی مدعیان دیگر، همگی از جمله مدعیان اصلی قهرمانی هستند و گذر از سد هر کدام از این نفرات کار بسیار سخت و دشواری است. اما من ناامید نیستم و همانطور که بارها گفته ام از هیچ حریفی ترس و هراس ندارم.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران ادامه داد: می دانم که مسئولیت سنگینی دارم و گام در صندلی بزرگانی همچون علیرضا حیدری و رضا یزدانی گذاشته ام که هر کدام افتخارات زیادی برای کشتی ایران کسب نموده اند. به همین دلیل انگیزه زیادی دارم تا بتوانم نماینده خوبی برای ایران باشم.

گلیج در انتها با اظهار امیدواری به عملکرد دیگر ملی پوشان اعزامی به رقابتهای دنیای گفت: تمامی بچه ها در وضعیت خوبی برای حضور در مسابقات هستند. خوشبختانه از نظر مصدومیت نیز هیچکدام از بچه ها مشکل خاصی ندارند و تیمی باانگیزه و باروحیه را در رقابتهای دنیای خواهیم داشت. فقط امیدوارم به مسائل مختلف از جمله نحوه قرعه کشی و اتفاقات داوری گرفتار نشویم و با تمام وجود به میدان برویم.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای دنیای به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: باقر یخکشی

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

70 کیلوگرم: یونس امامی

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

79 کیلوگرم :عزت اله اکبری

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم : علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج

125 کیلوگرم: پرویز هادی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا با مصاف مدعیان اوزان 61، 74 ، 86 و 125 کیلوگرم در روز شنبه 28 مهرماه شروع می گردد که مسابقات اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم روز یکشنبه 29 مهرماه و رقابتهای 70 و 97 کیلوگرم نیز روز دوشنبه 30 مهرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 66

به "هیچ وزنی به اندازه 97 کیلوگرم مدعی قهرمانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ وزنی به اندازه 97 کیلوگرم مدعی قهرمانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید