کنعانی زادگان: هر روز از کی روش چیزهای جدیدی یاد می گیرم، پیشکسوتان از تیم ملی حمایت نمایند

به گزارش سفر به تایلند، مدافع تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی این تیم بابت فراهم کردن شرایط حضور جوانان در تیم ملی برای یادگیری تشکر کرد.

کنعانی زادگان: هر روز از کی روش چیزهای جدیدی یاد می گیرم، پیشکسوتان از تیم ملی حمایت نمایند

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تمرین نوبت عصر امروز (پنج شنبه) تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر بین 23 بازیکن تیم ملی در جام ملت ها قرار گرفتم. سال جاری عملکرد خیلی خوبی داشتم. اردوی خوبی در حال حاضر داریم و امکانات خوبی در اختیار تیم قرار گرفته است. همه بازیکنان تمام تمرکزشان بر این است که بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند و مردم را خوشحال نمایند.

او ادامه داد: همه تیم ها می خواهند خودشان را برابر تیم هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی نشان بدهند و ثابت نمایند مثل تیم ملی ایران پیشرفت نموده اند. ما 100 درصد برای قهرمانی به مسابقات می رویم و حتی رتبه دوم هم ما را راضی نمی کند. باید از کی روش تشکر کنم که چنین فضایی را برای ما جوانان به وجود آورده است. این جا هر روز برای من یک کلاس درس است تا خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

مدافع تیم ملی با بیان این که این تیم احتیاج به حمات مردم دارد، گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به قهرمانی برسد. پیشکسوتان و افراد بزرگ باید از تیم ملی حمایت نمایند تا تیم ملی به آن چیزی که حقش است برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 110

به "کنعانی زادگان: هر روز از کی روش چیزهای جدیدی یاد می گیرم، پیشکسوتان از تیم ملی حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: هر روز از کی روش چیزهای جدیدی یاد می گیرم، پیشکسوتان از تیم ملی حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید