اینوتکس 2020 مردادماه سال جاری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می گردد

به گزارش سفر به تایلند، دبیر اینوتکس 2020 درباره برگزاری این رویداد در روز های 22 تا 25 مردادماه به دو شیوه حضوری و مجازی شرح داد.

اینوتکس 2020 مردادماه سال جاری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، سجاد عباسی فشمی دبیر اینوتکس 2020، در نشست خبری این رویداد که صبح امروز برگزار گردید با بیان اینکه این نمایشگاه به همراه تمامی رویداد ها و بخش های جانبی آن، در تاریخ 22 الی 25 مرداد ماه 1399 برگزار خواهد شد، گفت: توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها و معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری و همچنین شبکه سازی بین المللی و فراوری محتوای ناب آموزشی سه هدف اصلی برگزاری نمایشگاه اینوتکس امسال هستند.

عباسی در خصوص برگزاری نهمین دوره این نمایشگاه به صورت آنلاین شرح داد: با توجه رشد و گسترش ویروس کرونا، نهمین دوره این نمایشگاه که قرار بود در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع، یعنی دو برابر فضای سال گذشته، با حضور کلیه اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ ها، شرکت های فناور، سرمایه گذاران، شتابدهنده ها و مراکز رشد و ... در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردد، به ناچار لغو شده و به تعویق افتاد.

دبیر اینوتکس 2020 ادامه داد: پس از اعلام تعویق نمایشگاه در رسانه ها، دبیرخانه این نمایشگاه اقدام به آنالیز مطالعات اپیدمیولوژی معتبر، به منظور تنظیم سناریو های مختلف برگزاری نمایشگاه اینوتکس در امسال کرد؛ لذا در راستای معین سرنوشت اینوتکس 2020 دو سناریو و طرح پیشنهاد شد.

وی گفت: طرح اول این بود که نمایشگاه را طبق سیاق گذشته، اما با 5 تا 6 ماه تاخیر در نیمه دوم سال 99 برگزار گردد. البته این طرح به دلیل برهم زدن نظم اجرایی نمایشگاه اینوتکس، فاصله کم با اینوتکس 2021 و احتمال افزایش همه گیری مجدد ویروس کرونا رد شد.

عباسی اضافه نمود: طرح دوم برگزاری اینوتکس 2020 به صورت آنلاین بود. این طرح چند مزیت دارد. در صورت افزایش شیوع ویروس کرونا در هر زمان و مکانی می توان نمایشگاه را برگزار کرد. شرکت نمایندگان خارجی بدون احتیاج به سفر به ایران می توانند در اینوتکس 2020 شرکت نمایند. امکان استفاده حداکثری از سخنران ها و پنلیست های خارجی وجود خواهد داشت و همچنین برگزاری اینوتکس 2020 به صورت مجازی کمکی به شکست زنجیره رشد کرونا و حمایت از کسب و کار های آسیب دیده است.

دبیر اینوتکس 2020 از امکان حضور فیزیکی محدود در نمایشگاه اطلاع داد و گفت: نمایشگاه امسال در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و بخش های جدیدی نیز به این نمایشگاه اضافه شده است. برای آن دسته از بازدیدنمایندگان که تمایل به حضور فیزیکی در استیج نمایشگاه را دارند، امکان تهیه بلیط حضوری به تعداد محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فراهم است. برای برگزاری بخش حضوری از پتانسیل های پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک فناوری منطقه استفاده خواهد شد. افرادی که از شهرستان برای حضور در نمایشگاه به تهران می آیند امکان استقرار در هتل پارک فناوری پردیس را خواهند داشت.

وی اضافه نمود: بازدیدنمایندگانی که امکان حضور در استیج نمایشگاه را ندارند، می توانند با تهیه بلیطِ بازدید مجازی از نمایشگاه، علاوه بر امکان آنالیز غرفه شرکت های مختلف و ارتباط دریافت با آنان، امکان استفاده از سایر بخش های جانبی نمایشگاه همچون استیج، اینوجوان، کافه سرمایه و ... را نیز داشته باشند. با توجه به آمار مشارکت نمایندگان در دوره های قبلی و آنلاین برگزار گردیدن این دوره پیش بینی ما این است که در اینوتکس 2020 بیش از 500 شرکت و استارتاپ مشارکت خواهند داشت.

دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در خصوص چگونگی بازدید از غرفه ها گفت: بخش اصلی نمایشگاه که بازدید از غرفه هاست، بر بستر مجازی برنامه ریزی شده و زیرساخت های سایت اینوتکس برای این موضوع طراحی و به روزرسانی شده است. این بخش محدود به زمان برگزاری رویداد اینوتکس نبوده و حتی پس از سرانجام رویداد اینوتکس امکان مشاهده غرفه های آن برای تمامی مخاطبان فراهم است.

وی شرح داد: در این بخش غرفه های نمایشگاه به صورت مجازی و سه بعدی طراحی خواهد شد. هر غرفه دار علاوه بر اشتراک گذاری تصاویر محصولات، کاتالوگ و ویدیو معرفی مجموعه خود، امکان برقراری ارتباط با بازدیدنمایندگان و استفاده از سایر بخش های نمایشگاه مانند استیج، کافه سرمایه، پاویون منتورشیپ، کوآپ و ... را خواهد داشت.

وی اضافه نمود: ثبت نام برای حضور در نمایشگاه تا یک روز قبل از شروع آن میسر است. اما با توجه به اینکه این نمایشگاه مجازی دائمی خواهد بود، علاقه مندان بعد از سرانجام اینوتکس 2020 هم می توانند برای حضور در آن اقدام نمایند و دوباره امکان ثبت نام میسر می گردد.

عباسی در خصوص بخش های مختلف اینوتکس 2020 گفت: بخش های مختلف نمایشگاه اینوتکس 2020 شامل غرفه های مجازی، استیج، اینوتکس کوآپ (جلسات B 2 B برای شرکت ها)، کافه سرمایه، پاویون مشاوران، فینال اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل، اینوجوان، هاب رسانه، تجربه فناوری (امکان مشاهده ویدیو آنالیز آخرین فناوری های شرکت های دانش بنیان و نوآور) و اینوتکس گیم (رقابت بین بازدید نمایندگان در بازی های متنوع) می گردد.

وی گفت: با توجه به برگزاری آنلاین نمایشگاه و به منظور استقبال بیشتر مخاطبان و راحتی حضور آنان در این نمایشگاه، زمان برگزاری رویداد های آن از ساعت 15 الی 21 برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است که ثبت نام غرفه داران نمایشگاه از تاریخ 2 تیرماه شروع شده و علاقه مندان جهت حضور و معرفی محصولات و خدمات خود هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com اقدام به ثبت نام نموده و یا جهت ارتباط و اطلاعات بیشتر به وسیله شماره تماس 88503030 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1039

به "اینوتکس 2020 مردادماه سال جاری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینوتکس 2020 مردادماه سال جاری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید