بازدید بیش از 300هزار گردشگر از 5 محوطه تاریخی کرمانشاه

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازدید بیش از 300هزار گردشگر در چهار ماهه اول سال در پنج محوطه تاریخی این استان اطلاع داد.

بازدید بیش از 300هزار گردشگر از 5 محوطه تاریخی کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه 3 مرداد98 با اشاره به بازدید گردشگران از پنج محوطه تاریخی شاخص استان کرمانشاه، مجموعه تاریخی - فرهنگی طاق بستان، میراث جهانی بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 313 هزار و 264 گردشگر از این بناها بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت 5664 گردشگر خارجی به استان کرمانشاه سفر داشته اند گفت: کرمانشاه را باید به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تورین های خارجی تبدیل کنیم.

قادری با بیان اینکه مجموعه تاریخی - فرهنگی طاق بستان با 177 هزار و 308 نفر در صدر بازدید گردشگران استان کرمانشاه واقع شده است، توضیح داد: میراث جهانی بیستون با 100 هزار و 162 نفر رتبه دوم بازدید و تکیه بیگلربیگی، تکیه معاون الملک و معبد آناهیتا به ترتیب میزبان بیشترین بازدید کننده در استان بوده اند.

وی در ادامه با اشاره میزبانی کرمانشاه در اجلاس جهانی گردشگری روستایی در سال 2020، گفتدر این رویداد بین المللی کوشش میکنیم در 505 روستای استان هر فصل یک رویداد و در مجموع 2020 رویداد روستایی برگزار گردد که شاهد رشد قابل توجه گردشگران به استان خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 259

به "بازدید بیش از 300هزار گردشگر از 5 محوطه تاریخی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 300هزار گردشگر از 5 محوطه تاریخی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید