تصمیم تازه صرب ها برای کشتی گیر دو تابعیتی ایرانی

به گزارش سفر به تایلند، علی ارسلان که سال گذشته با دوتابعیتی شدن، به عضویت تیم ملی صربستان عایدی، اولین مسابقه ای که با دوبنده این تیم پشت سر گذاشت، جام بین المللی نیکولای پتروف بود که در آن به عنوان قهرمانی رسید. وی پس از قهرمانی در جام یادشده در اولین مسابقه رسمی اش در ترکیب صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی گرفت.

تصمیم تازه صرب ها برای کشتی گیر دو تابعیتی ایرانی

ارسلان با کسب مدال برنز این مسابقات، تنها مدال آور صربستان در مسابقات قهرمانی اروپای سال 2022 بود. او که چند ماه پس از آن نیز مدال طلای وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی دنیا را به خود اختصاص داد، تصمیم داشت که در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگرفته و خودش را برای شرکت در پیکار های قهرمانی دنیا که سال آینده نیز بار دیگر در بلگراد برگزار می گردد، آماده کند.

با این حال در پی حضور ارسلان در صربستان و عقد قرارداد نو مالی با وزارت ورزش این کشور، کشتی گیر ایرانی الاصل صرب ها تصمیمش در خصوص مسابقات قهرمانی اروپا تغییر کرد تا اولین مسابقه رسمی این کشتی گیر آملی در سال 2023، پیکار های قاره ای باشد، مسابقاتی که 28 فروردین در زاگرب به انجام خواهد رسید و ارسلان در وزن 72 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

بعد از مسابقات دنیای 2023، ارسلان برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهد که احتمالاً به وزن 67 کیلوگرم خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2181

به "تصمیم تازه صرب ها برای کشتی گیر دو تابعیتی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه صرب ها برای کشتی گیر دو تابعیتی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید