فراوری خودروهای برقی که تنها با خدمات اشتراک قابل استفاده هستند

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت کانو با اتخاذ رویکردی متفاوت، به جای فراوری خودروهای برقی لوکس و گران قیمت که توسط بخش زیادی از مردم قابل خریداری نیستند، یک خودروی برقی مینی ون به همین نام فراوری نموده که استفاده از آن از ابتدای سال 2021 به وسیله خدمات اشتراک اتومبیل ممکن است.

فراوری خودروهای برقی که تنها با خدمات اشتراک قابل استفاده هستند

با این کار افراد به جای پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید خودروی برقی، مبلغ بسیار کمتری را برای اجاره ماهانه این خودروها پرداخت می نمایند. این مبلغ شامل هزینه بیمه و نگهداری نیز می گردد. تمامی این فرایند ها به وسیله یک اپلیکیشن تلفن همراه انجام می گردد و کاربران حداکثر تنها یک ماه می توانند خودرویی را کرایه نمایند.

شرکت یادشده بر این باور است که این سبک استفاده از خودروهای برقی به افراد یاری می نماید تا بهتر بتوانند در خصوص خرید یا عدم خرید چنین خودروهایی تصمیم گیری نمایند و از نقاط ضعف و قوت خودروهای برقی نیز آگاه شوند.

طراحی این خودروهای مینی ون ساده بوده و حداکثر هفت نفر در آنها جای می گیرند. خودروهای یادشده فاقد سیستم های تفریحی و چندرسانه ای گران قیمت هستند و کاربران برای دسترسی به امکانات مدنظر خود باید از اپلیکیشن های تلفن همراه استفاده نمایند. شاسی خودروهای یادشده هم مشابه با شاسی کامیون برقی ریویان است.

خودروی مینی ون یادشده با یک بار شارژ قادر به پیمودن 400 کیلومتر است و شارژ 80 درصد باتری آن در 30 دقیقه انجام می گردد. موتور برقی با قدرت 300 اسب بخار و 313 پوند گشتاور، 12 حسگر مافوق صوت برای یاری به شناسایی محیط اطراف توسط راننده و دوربین کنترل چهره راننده برای کسب اطمینان از هشیاری وی از دیگر امکانات خودروی یادشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 403

به "فراوری خودروهای برقی که تنها با خدمات اشتراک قابل استفاده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودروهای برقی که تنها با خدمات اشتراک قابل استفاده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید