جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند ، تصاویر و فیلم حادثه را ببینید

به گزارش سفر به تایلند، سقوط یک فروند هواپیمایی فوق سبک آموزشی در شهرستان گرمسار با کشته شدن دو سرنشین آن همراه شد.

جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند ، تصاویر و فیلم حادثه را ببینید

خبرنگاران: این هواپیمای فوق سبک صبح امروز در حوالی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و در یک کیلومتری فرودگاه خصوصی افلاک آسیا در این شهرستان دچار سانحه شده و سقوط کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر از اعزام 2 اکیپ امدادی به محل سقوط این هواپیما خبر داد.

علی آقا یحیایی با بیان اینکه این حادثه را ساعت 9 صبح امنیت پرواز فرودگاه افلاک آسیا به هلال احمر استان سمنان خبر داده است گفت: به محض اطلاع این حادثه دو اکیپ شامل 6 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.

یحیایی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات همچنان به اتمام نرسیده است و خاتمه عملیات هنوز اعلام نشده است شرح داد: به محض کسب اطلاعات تکمیلی، به رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

رضا عامری معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار نیز در این زمینه با بیان اینکه هواپیمای آموزشی در ارتفاع 150 متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد گفت: این سانحه در حدود 300 تا 500 متری از فرودگاه افلاک ایوانکی رخ داده است.

وی با اشاره به مرگ هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی نژاد که 51 سال سن داشته و خانم حسینی نژاد که از نیروهای آموزشی بوده جان باختند.

تصاویر این حادثه را در زیر ببینید:

ویدئویی از محل این حادثه را نیز در زیر ببینید:

منبع: چمدان
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 273

به "جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند ، تصاویر و فیلم حادثه را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند ، تصاویر و فیلم حادثه را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید