جستجوی افراد گم شده مهم ترین برنامه جمعیت هلال احمر، پیدا کردن 40 گم شده در سال 99

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل عملیات و برنامه های بشر محبت آمیز بین المللی جمعیت هلال احمر درباره پیدا کردن افرادی که گم شده اند توضیحاتی داد.

جستجوی افراد گم شده مهم ترین برنامه جمعیت هلال احمر، پیدا کردن 40 گم شده در سال 99

حسن اسفندیار مدیرکل عملیات و برنامه های بشر محبت آمیز بین المللی جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار ، درباره افراد گم شده که سرنوشت آن ها تعیین نیست، اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های جمعیت هلال احمر بین المللی برنامه بازپروری و جستجو برای یافتن افراد گم شده است، یعنی اشخاصی که بنابر دلایلی از خانواده دور ماندند یا سرنوشت آن ها در دسترس نیست.

او اضافه کرد: بحث جستجوی افراد گم شده در جمعیت هلال احمر در روز های آینده 150 ساله می گردد، خانواده ها کوشش می نمایند تا به وسیله جمعیت هلال احمر و با همکاری صلیب سرخ به جستجوی افراد مفقود شده بپردازند.

اسفندیار توضیح داد: افرادی که در پی هویت خود هستند یا مفقود شدند با مراجعه به جمعیت هلال احمر یا سایت موجود در سازمان با پر کردن فرم های جستجو می توانند خانواده های خود را پیدا نمایند.

مدیرکل عملیات و برنامه های بشر محبت آمیز بین المللی جمعیت هلال احمر گفت: در سال 99 نزدیک به 40 مورد از افراد گم شده را به خانواده هایشان رساندیم و جالب این است که اندازه مراجعات در طول سال زیاد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1741

به "جستجوی افراد گم شده مهم ترین برنامه جمعیت هلال احمر، پیدا کردن 40 گم شده در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی افراد گم شده مهم ترین برنامه جمعیت هلال احمر، پیدا کردن 40 گم شده در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید