خبرنگاران جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است

به گزارش سفر به تایلند، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی شهرستان همدان گفت: جاده تفریحی و توریستی گنجنامه از نیمه شب گذشته تا به امروز به علت لغزندگی و شیب تند جاده و احتمال بروز حادثه مسدود شده است.

خبرنگاران جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: جاده کوهستانی گنجنامه یکی از جهتهای تفریحی و پرترافیک شهر همدان محسوب می گردد که در مواقع ریزش برف با هدف حفظ ایمنی مردم و خودروهای عبوری رانندگان توسط پلیس مسدود می گردد.

وی اعلام کرد: در این راستا ماموران پلیس راهور شهرستان همدان از شب گذشته در 2 مقطع زمانی اقدام به مسدود کردن این جهت کردند که در نهایت با هماهنگی تیم های شهرداری برف روبی و ایمن سازی شد با این وجود همچنان جاده گنجنامه مسدود است.

رییس پلیس هدایت و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده از شب گذشته تا به امروز 20 مورد سانحه خسارتی و یک سانحه جرحی(برخورد خودرو با عابر) در محورهای ارتباطی شهرستان روی داده است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: آمار سوانح رانندگی به طور میانگین همزمان با بارش برف و لغزندگی جاده در طول روز 20 درصد و در شب ها با برودت هوا، یخبندان و محدودیت دید بیش از 40 درصد نسبت به روزهای آفتابی افزایش می یابد.

وی از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده، اصل مهم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1495

به "خبرنگاران جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید