خبرنگاران سمنانی ها در شب اول محدودیت های کرونایی در خانه ماندند

به گزارش سفر به تایلند، سمنان- خبرنگاران- مردم شهر سمنان در اولین شب از اعمال محدودیت های کرونایی در خانه ها ماندند و نسبت به دستورالعمل های داده شده در قالب محدودیت ها تمکین کردند.

خبرنگاران سمنانی ها در شب اول محدودیت های کرونایی در خانه ماندند

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بنا بر گزارش میدانی خبرنگاران خبرنگاران از سطح شهر سمنان در شامگاه شنبه یکم مردادماه در فاصله ساعت 21 تا 23 ، حجم ترددها بیش از 95 درصد کاهش پیدا نموده است و شهر چهره خلوت از خودروها به خود گرفته است.

این گزارش حاکیست معدود خودروهای در حال تردد در شهر شامل خودروهای دستگاه های امدادی و خدماتی، انتظامی، دولتی و هم چنین آژانس های تلفنی و تاکسی های اینترنتی است.

خبرنگاران خبرنگاران همچنین مشاهده کردند که تعدادی از خودروها توسط عوامل راهور به دلیل تخلف از محدودیت ها با جریمه روبرو شدند.

در ساعت تهیه گزارش میدانی از سوی خبرنگاران خبرنگاران، تنها مشاغل جزو دسته یک مشغول به کار بودند این در حالی است که گشت های تعزیرات و بهداشت نیز در سطح شهر مشاهده شدند.

محدودیت های شدیدتر کرونایی از امروز شنبه اجرایی شد و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل خواهد بود. همچنین یک سوم کارمندان اداره ها در محل کار حاضر می شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت روبرو خواهد شد.

بر این اساس، پلاک های بومی اجازه خروج از مناطق قرمز را نخواهند داشت. تردد درون شهری نیز از ساعت 21 تا 4 صبح از یکم آذر ممنوع است.

به گزارش عصر شنبه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان طی 24 ساعت گذشته 229 نفر در استان شامل 189 نفر در مناطق زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و 40 نفر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به کرونا مبتلا شدند.

بنابر این گزارش ، هم اکنون 464 نفر در مراکز درمانی استان سمنان شامل 269 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان و 195 نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بستری هستند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان از مجموع پنج فوتی در 24 ساعت گذشته، سه فوتی مربوط به مناطق تحت پوشش دانشگاه شاهرود و 2 فوتی مربوط به مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

گزارش تصویری مرتبط را اینجا ببینید.

فیلم مرتبط را اینجا ببینید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران سمنانی ها در شب اول محدودیت های کرونایی در خانه ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سمنانی ها در شب اول محدودیت های کرونایی در خانه ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید