خبرنگاران طرح نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان آغاز شد

به گزارش سفر به تایلند، همدان - خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی همدان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان در این استان آغاز شد و همه مراکز عرضه این مواد توسط کارشناسان دامپزشکی بازرسی می شوند.

خبرنگاران طرح نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان آغاز شد

محمودرضا رسولی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، هدف از این بازدید ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با این ضوابط دانست.

وی اظهار داشت: 37 گروه بازرسی ثابت و سیار در سطح استان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان تجهیز شده اند.

رسولی افزود: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح استان شامل 14 گروه ثابت و 23 گروه سیار، از چهارم اردیبهشت ماه تا چهارم خرداد ماه و در 2 شیفت کاری صبح و بعدازظهر صورت گرفته است.

وی گفت: در این طرح از همه مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشیها، خودروهای ویژه حمل فرآوردههای خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاههای دام و طیور و کارگاههای بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می شود.

رسولی از مردم استان خواست، ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن 1512 و تلفن های4-32651801به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 930

به "خبرنگاران طرح نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید