رسیدگی به مناطق محروم رویکرد جدید هیئت فوتبال استان کرمان است

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، علی قرایی چهارشنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان قهرمانی استان کرمان گفت: برای توسعه ورزش فوتبال، محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان کرمان و رعایت عدالت مسابقات استانی را در شهرستان ها برگزار می کنیم.

رسیدگی به مناطق محروم رویکرد جدید هیئت فوتبال استان کرمان است

وی به برگزاری مسابقات فوتسال در بخش بانوان در هفته جاری در بردسیر اشاره و توضیح داد: رویکرد جدید هیئت فوتبال استان کرمان رسیدگی به مناطق محروم و شهرستان ها است.

قرایی بیان داشت: آموزشگاه باشگاه صنعت مس کرمان امروز به صورت رسمی با حضور در بافت آغاز می گردد و دیگر احتیاج نیست نوابغ فوتبالی سه شهرستان بافت، رابر، ارزوئیه به کرمان بیایند.

وی ادامه داد: بر این اساس این افراد می توانند در شهرستان بافت زیر نظر مربیان بومی که توسط باشگاه صنعت مس آموزش دیده می شوند شناسایی شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافت هم در این مراسم گفت: در تابستان سال جاری دومین لیگ ورزشی قهرمانی استان در ورزش های تیمی (والیبال در رده نوجوانان و فوتسال در رده نوجوانان) در بافت برگزار گردید.

پوریا جلالی ادامه داد: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند چرا که باعث شکوفایی هر چه بیشتر ورزش های تیمی در شهرستان می گردد.

وی گفت: مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان قهرمانی استان کرمان از شنبه 10 شهریورماه تا چهارشنبه 14 ماه به میزبانی شهرستان بافت در سالن نبی اکرم برگزار گردید.

جلالی اعلام کرد: 16 تیم از شهرستان های استان کرمان در این مسابقات شرکت داشتند که در خاتمه تیم های اصناف رفسنجان مقام اول و سهند کرمان مقام دوم و فجر کرمان مقام سوم را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 25

به "رسیدگی به مناطق محروم رویکرد جدید هیئت فوتبال استان کرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به مناطق محروم رویکرد جدید هیئت فوتبال استان کرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید