روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان، آخرین شرایط بازیکن سرخابی

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان، آخرین شرایط بازیکن سرخابی

به گفته پزشکان معالج ریه های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت های ویژه ای از او صورت می گیرد اما هنوز شرایط ریه هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می دهد اما درگیری ریه هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیر شرایط او شد در مورد آخرین شرایط این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه های علی هم بالای 80 درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1421

به "روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان، آخرین شرایط بازیکن سرخابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان، آخرین شرایط بازیکن سرخابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید