تور ارزان اروپا: رونمایی از قدیمی ترین فیلم حج به روایت اروپاییان

به گزارش سفر به تایلند، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، رونمایی از قدیمی ترین فیلم حج به روایت اروپاییان صورت می گیرد.

تور ارزان اروپا: رونمایی از قدیمی ترین فیلم حج به روایت اروپاییان

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی درباره این فیلم توضیح داد: در سال 1928 میلادی (1307 خورشیدی) جورج کروگرز، فیلمساز هلندی مستندی از سفر حج تهیه و فراوری کرد که تا اکنون، قدیمی ترین فیلم از مناسک حج بوده است.

این مستند نویافته به همت مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی و با همکاری گروه مردمی بهشت بقیع برای نخستین بار به نمایش درخواهد آمد و پس از آن، احمد ابراهیمی، پژوهشگر و مستندساز با موضوع معرفی و توضیح فیلم، علی بهرامیان، معاون علمی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی با موضوع اهمیت میراث حجاز و سید علی موجانی، محقق و نویسنده با موضوع چگونه آثار تاریخی حجاز ویران شد؟ سخنرانی خواهند کرد.

نشست حج قدیم سه شنبه بیستم اردیبهشت 1401 ساعت 16 تا 18 در تالار امیرالمؤمنین مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به نشانی نیاوران (تهران)، کاشانک، شماره 210 برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2047

به "تور ارزان اروپا: رونمایی از قدیمی ترین فیلم حج به روایت اروپاییان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: رونمایی از قدیمی ترین فیلم حج به روایت اروپاییان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید