سفر شگفت انگیز به ایلهابلا در برزیل در ایلهابلا چه باید کرد؟ (تور ارزان برزیل)

به گزارش سفر به تایلند، سلام نو: این جزیره که بانام ایلهابلا شناخته می گردد به معنای جزیره زیبا است. این جزیره دومین جزیره دریایی بزرگ برزیل است که فقط پس از جزیره سانتا کاتارینا است. علاوه بر یک برنامه سفر برای لذت بردن ازایلهابلا، در اینجا فهرست کاملی از برترین سواحل، مسیرها و آبشارها و بعلاوه نکات ارزشمند برای بازدید، کنجکاوی ها و موارد دیگر را خواهید یافت.

سفر شگفت انگیز به ایلهابلا در برزیل در ایلهابلا چه باید کرد؟ (تور ارزان برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جزیره زیبای ایلهابلا، برزیل

در خصوص جزیره ای که این همه زیبایی را به نام خود یدک می کشد چه باید گفت؟ انتظارات برای بازدید از ایلهابلا از قبل بالا است، اما با این وجود، غیرممکن است که تحت تأثیر آنچه می بینیم قرار نگیریم. ایلهابلا بیش از 80 درصد از قلمرو خود را تحت یک منطقه حفاظت از محیط زیست قرار داده است که یکی از بزرگترین بخش های جنگل اقیانوس اطلس در استان سائوپائولو است! سواحل بی شماری با زیبایی منحصربفرد، 360 آبشار، به قول محلی ها یکی برای هر روز از سال، دهکده های ماهیگیری دنج، علاوه بر یک مرکز تاریخی فوق العاده مجذوب کننده، وجود دارد.

ایلهابلا کجاست؟

ایلهابلا در ساحل شمالی سائوپائولو واقع شده است و بخشی از شهرداری سائو سباستیائو است که از یک طرف کاراگواتاتوبا و از طرف دیگر مارسیاس دارد. فاصله آن تا سائوپائولو 210 کیلومتر و تا ریودوژانیرو 450 کیلومتر است.

برای رسیدن به جزیره باید از کشتی سائو سباستیائو-ایلهابلا عبور کنید. با این حال، آماده باشید در فصل های پر رفت و آمد، با صف هایی تا 7 ساعت انتظار روبرو شوید.

در ایلهابلا چه باید کرد؟

با فرض اینکه شما دو روز کامل در ایلهابلا اقامت دارید، در اینجا یک تور برای تماشا مکان های واقعا جالب و زیبا در جزیره وجود دارد!

روز اول

امروز، روز بازدید از سواحل شمالی ایلهابلا است که وحشی ترین و به نظر ما زیباتر از سواحل جنوب هستند. ایده این است که با ماشین خود بروید و از دورترین آنها یعنی جاباکوارا آغاز کنید (این آخرین ساحل در ساحل شمالی ایلهابلا است که می توانید با ماشین شخصی خود از آن بازدید کنید). پس از لذت بردن چند ساعته، برگردید و هر جایی که دوست دارید توقف کنید. به هتل خود برگردید، دوش بگیرید و در مرکز تاریخی قدم بزنید.

روز دوم

امروز روز زود بیدار شدن است! صبحانه میل کنید و برای سفر با قایق به ساحل ایندایائوبا و ساحل بونته بروید. پرایا یکی از زیباترین ها در ایلهابلا در نظر گرفته می گردد و بازدید از آن لازم است. به هتل برگردید و از یک بار و شاید دوباره موسیقی زنده در مرکز تاریخی لذت ببرید.

در ایلهابلا در شب چه باید کرد؟

حقیقت این است که ایلهابلا مکانی برای لذت بردن در طول روز است. هنگامی که خورشید غروب می نماید، برترین کار این است که از ویلا ایلهابلا که مرکز تاریخی معروف آن است، لذت ببرید. در آنجا رستوران ها، کافه ها و مغازه های زیادی خواهید یافت.

یک نکته خوب در خصوص کارهایی که در شب در ایلهابلا باید انجام دهید، ایجاد آتش و موسیقی در ساحل است که ایمن و فوق العاده آرام هستند. نکته دیگر در خصوص کارهایی که در شب در ایلهابلا باید انجام دهید این است که در اطراف پرایا، در جنوب جزیره که ساحلی پر جنب و جوش و موسیقی زنده دارد، قدم بزنید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2107

به "سفر شگفت انگیز به ایلهابلا در برزیل در ایلهابلا چه باید کرد؟ (تور ارزان برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر شگفت انگیز به ایلهابلا در برزیل در ایلهابلا چه باید کرد؟ (تور ارزان برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید