شناور الماس قشم یک به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان پیوست ، زمان سفر به جزایر کاهش یافت

به گزارش سفر به تایلند، شناور جدید الماس قشم یک با ظرفیت حمل 158 نفر مسافر با حضور وزیر راه و شهرسازی در قشم به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان افزوده شد.

شناور الماس قشم یک به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان پیوست ، زمان سفر به جزایر کاهش یافت

خبرنگاران: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مراسم گفت: شناور (الماس قشم یک) به سفارش شرکت تعاونی مسافری خیبر قشم و از محل تسهیلات سازمان بنادر و دریانوردی درمدت زمان 16 ماه ساخته شده است.

الله مراد عفیفی پور اضافه کرد: این شناور با ظرفیت حمل 158 نفر مسافر در فهرست شناورهای کلاس کاتاماران (شناور تندرو 2 بدنه) واقع شده است.

وی ظرفیت بالای حمل مسافر، طراحی منحصر به فرد و بدنه تمام آلومینیوم به لحاظ ایمنی و استحکام سازه ای را از ویژگی های این شناور بیان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: شناور الماس قشم یک از امکان دریانوردی با سرعت 22 گره دریایی (حدود40 کیلومتر برساعت) در مسیرهای مسافری برخوردار است و زمان رفت وآمد بین سرزمین اصلی با جزایر را از یک ساعت به حدود 45 دقیقه کاهش می دهد.

عفیفی پور ادامه داد: با پیوستن این شناور جدید ساخت داخل به ناوگان دریایی هرمزگان، تعداد شناورهای مسافری مسیرهای دریایی بین جزیره قشم به بندرعباس و جزایر هرمز و لارک به 39 فروند با ظرفیت 4 هزار و 100 نفر جایگاه افزایش یافت.

منبع: چمدان
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 247

به "شناور الماس قشم یک به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان پیوست ، زمان سفر به جزایر کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناور الماس قشم یک به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان پیوست ، زمان سفر به جزایر کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید