شهلا بهروزی راد: شبانه روز تمرین می کنم تا در توکیو روی سکو بروم

به گزارش سفر به تایلند، عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: پس از کسب مدال برنز قهرمانی دنیا در مجارستان و مدال نقره مسابقات آزمایشی پارالمپیک در پاراکانو انگیزه ام برای روی سکو رفتن در پارالمپیک توکیو چند برابر شده است.

شهلا بهروزی راد: شبانه روز تمرین می کنم تا در توکیو روی سکو بروم

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی دنیا مجارستان که برای نخستین بار توانستم در پاراکانو تک نفره 200 متر به مدال برنز دست پیدا کنم و سپس در مسابقات آزمایشی پارالمپیک توکیو به مدال نقره رسیدم، انگیزه ام برای توکیو چند برابر شده است، به طوری که بعد از بازگشت از مسابقات آزمایشی شبانه روز تمرین می کنم تا بتوانم برای نخستین بار در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو روی سکو قرار بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سال جاری تورنمنت برون مرزی دیگری برای شما پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: سال جاری به جز شرکت در اردوهای داخلی برنامه دیگری ندارم. هرچند برنامه تمریناتم نسبت به گذشته سنگین تر و حجم آن زیاد شده است، اما با انگیزه بالایی که دارم فشار تمرینات اذیتم نمی کند و تلاشم بر این است که در پارالمپیک توکیو حتما فینالیست شوم و بر روی سکو قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز دنیا در پاراکانو پیرامون این پرسش که آیا از مربی بدنساز یا روانشناس نیز برخوردارید، اضافه نمود: در حال حاضر تمام کارهای من از جمله تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی توسط مهدوی نیا سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان انجام می گردد و موفقیت خود را مدیون زحمات او می دانم. البته فدراسیون قایقرانی نیز تا امروز بهترین شرایط و امکانات را برای قایقرانان معلول فراهم نموده و هیچ دغدغه ای برای آماده سازی خود جهت شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو ندارم.

بهروزی راد همچنین از حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا فروردین در تایلند اطلاع داد و اضافه نمود: پنجم فروردین برای شرکت در این مسابقات راهی تایلند خواهم شد که البته این تدارکات خوبی برای آماده سازی جهت شرکت در پارالمپیک 2020 توکیوست. همچنین اواخر اردیبهشت مسابقات قهرمانی دنیا در دویسبورگ آلمان را پیش رو داریم که آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو است. این که به این تورنمنت اعزام شوم یا خیر بستگی به شرایط اقتصادی فدراسیون دارد که امیدوارم شرایط آن فراهم گردد.

وی در خاتمه پیرامون این پرسش که مسائل تجهیزات دارید یا خیر؟ توضیح داد: در حال حاضر با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک تمام تجهیزاتم اعم از قایق و پارو به روز و استاندارد است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. در حقیقت تمام شرایط برای آماده سازی توکیو فراهم شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 426

به "شهلا بهروزی راد: شبانه روز تمرین می کنم تا در توکیو روی سکو بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهلا بهروزی راد: شبانه روز تمرین می کنم تا در توکیو روی سکو بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید