صدور 4 مجوز سفره خانه سنتی و 2 رستوان بین راهی در استان سمنان

به گزارش سفر به تایلند، سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع استان سمنان گفت: چهار مجوز سفره خانه سنتی در امسال در این استان صادر شده است.

صدور 4 مجوز سفره خانه سنتی و 2 رستوان بین راهی در استان سمنان

جهت دریافت خدمات بازسازی منازل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمد طاهریان با اعلام این خبر اضافه نمود: صنعت گردشگری، گسترده ترین صنعت خدماتی و نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی و درآمدزایی کشورها ایفا می نماید و با توجه به اینکه توسعه صنعت گردشگری امری لازم است، در سال گذشته، چهار مجوز سفره خانه سنتی در استان صادرشده است.

او اضافه نمود: این سفره خانه ها با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال راه اندازی شده و برای 30 نفر فرصت شغلی ایجاد نموده اند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع استان سمنان اضافه نمود: با صدور مجوزهای این چهار سفره خانه سنتی در سال 98 تعداد سفره خانه های سنتی دارای مجوز استان به 20 واحد افزایش یافت.

او همچنین از صدور دو مجوز رستوران بین راهی در سال گذشته اطلاع داد.

طاهریان اضافه نمود: این رستوران ها با صرف اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال راه اندازی و برای شش نفر فرصت شغلی ایجاد نموده اند.

او اضافه نمود: با صدور این دو مجوز رستوران بین راهی در سال 98، تعداد رستوران بین راهی دارای مجوز استان به 41 واحد افزایش یافته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 759

به "صدور 4 مجوز سفره خانه سنتی و 2 رستوان بین راهی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 4 مجوز سفره خانه سنتی و 2 رستوان بین راهی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید