معرفی رستوران معلق دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان

به گزارش سفر به تایلند، رستوران معلق دبی یکی از برترین جاذبه های گردشگری امارات برای افرادی است که از زندگی روزمره خسته شده اند و به کمی هیجان احتیاج دارند. این رستوران که نام اصلی آن رستوران دینر این د اسکای است، یک رستوران معلق در ارتفاع 50 متری از سطح زمین است. افرادی که به هیجان بودن در ارتفاع بالا علاقه دارند، می توانند به این رستوران رفته و هر کدام از سه وعده غذایی کامل خود را در این رستوران نوش جان نمایند. در ادامه این مقاله خبرنگاران ، تمامی نکات مربوط به رستوران معلق دبی ارائه شده است. اگر ترس از ارتفاع ندارید و برای شناخت این رستوران زیبا و هیجان انگیز آماده هستید، به هیچ عنوان ادامه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی رستوران معلق دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان

معرفی رستوران معلق دبی

این رستوران که در فهرست 10 تا از عجیب ترین رستوران های جهان نهاده شده است، می تواند یکی از برترین تجربه های زندگی را برای شما در دبی رقم بزند. این رستوران به وسیله یک جرثغیل غول پیکر در ارتفاع 50 متری از سطح زمین نهاده شده و مسافران می توانند با رزرو بلیت به این رستوران معلق دبی رفته و یک وعده غذایی کامل نوش جان نمایند.

یکی از هیجان انگیزترین نکاتی که درباره رستوران معلق دبی وجود دارد، این موضوع است که این رستوران هیچ راه فراری ندارد. نه خبری از پله است و نه آسانسور، شما تنها روی صندلی های خواهید نشست و یک جرثغیل قدرتمند، این صفحه را به بالا می کشد. پس از آن که کابین رستوران به ارتفاع 50 متری از سطح زمین رسید، جرثغیل متوقف شده و اکنون می توانید وعده های غذایی خود را در آسمان شهر دبی میل کنید.

مسافران روی صندلی های خود می نشینند و آشپز در بخشی که مربوط به تهیه و تدارک غذاست، غذاهای آن ها را آماده خواهد نمود. کیفیت غذاهایی که در رستوران دینر این د اسکای یا همان رستوران معلق دبی سرو می شوند بسیار بالا بوده و می توان گفت که رضایت هر مشتری سخت پسندی را جلب خواهد نمود. رستوران معلق دبی می تواند برترین گزینه برای مهمانی های لوکس و خصوصی باشد. چرا که این رستوران تنها 22 نفر ظرفیت داشته و واضح است که خانواده یا افراد دیگری در اطراف شما نیستند که مزاحم جمع خصوصی شما شوند.

امنیت رستوران معلق دبی

اکنون که با رستوران معلق دبی آشنا شدید، بی شک در فکر خیلی از شما این سوال شکل گرفته است که امنیت این رستوران هوایی چگونه است. در جواب این سوال باید گفت که هنگام راه اندازی پروژه ساخت این رستوران در دبی، با وسواس و حساسیت بسیار زیادی به نکات امنیتی آن توجه شده است. تک تک عناصر سازنده این رستوران از مواد اولیه درجه یک بوده و به هیچ وجه تعادل خود را در آسمان از دست نمی دهند. بعلاوه جرثغیلی که این رستوران را در آسمان نگه داشته هم به طور مکرر سرویس شده و از برترین برندهای جرثغیل سازی جهانست.

هنگام ورود به این رستوران، تمامی مسافران باید در جای خود نشسته و کمربندهای خود را ببندند. تا قبل از این که تمامی مسافران کمربندهای خود را نبسته باشند و نکات ایمنی را رعایت ننموده باشند، رستوران بالا کشیده نخواهد شد. تمامی کمربندها و صندلی های به کار رفته در این رستوران از باکیفیت ترین اجناس موجود در بازار بوده و امنیت آن ها به طور کامل تضمین شده است. درباره آب و هوا هم باید گفت که این رستوران به هیچ عنوان در آب و هوای نامساعد اجازه فعالیت ندارد. روزهایی که هواشناسی پیش بینی کند آب و هوا نامتعادل خواهد بود، این رستوران کلا تعطیل خواهد شد. بنابراین می توان گفت که امنیت این رستوران بسیار بالا بوده و به هیچ وجه جای نگرانی نخواهد ماند.

تفریح و منوی رستوران معلق دبی

منوی رستوران معلق دبی هیچ محدودیتی نداشته و می توان تمامی وعده های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران میل کرد. از آشپز و منوهای هتل های برتر دبی در این رستوران استفاده شده است که یعنی شما علاوه بر هیجانی که هنگام رفتن به این رستوران تجربه می کنید، یک غذای عالی و بسیار خوشمزه هم نوش جان خواهید کرد. علاوه بر غذاهای اصلی، در رستوران معلق دبی نوشیدنی ها و دسرهای گرم و سرد هم سرو می گردد.

بعضی از محبوب ترین غذاهایی که در رستوران دینر این د اسکای یا همان رستوران معلق دبی سرو می شوند شامل غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی و خرچنگ است که با استفاده از به روزترین دستور پخت های جهان طبخ شده اند. محبوب ترین دسری که در منوی رستوران معلق دبی سرو می گردد هم تارت شکلاتی این رستوران است. مرغ هایی که در این رستوران سرو می شوند همه مرغ های ارگانیک هستند که با ذرت درجه یک تغذیه شده اند. برای گیاه خواران هم در این رستوران غذاها و سالادهای بسیاری پیدا می گردد.

یکی از تفریح هایی که در رستوران معلق دبی وجود دارد، نمایش شعبده بازی و تردستی است. یعنی مدیران این رستوران تنها به این موضوع که شما در ارتفاع 50 متری از سطح زمین مشغول غذا خوردن هستید اکتفا ننموده و برای شما تفریح های بسیار مفرح و جالبی هم در این رستوران فراهم نموده اند. هزینه این نمایش به همراه بلیت ورودی شما حساب شده است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهد بود.

برترین زمان بازدید

این رستوران مانند سایر رستوران ها دیوار و سیستم سرمایشی یا گرمایشی ندارد. به همین علت بازدید از این رستوران در تمامی فصل های سال ممکن نیست. این رستوران از اوایل آبان تا اواخر اردیبهشت فعال بوده و افراد می توانند از آن بازدید نمایند. اما در ماه های دیگر، به علت احتمال وزش بادهای طوفانی و غیرقابل پیش بینی بودن هوا، بلیت های این رستوران فروخته نمی شوند. برای اطلاع از فعال بودن یا نبودن رستوران معلق دبی، باید به سایت رستوران دینر این د اسکای مراجعه نموده و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت به شما خواهد گفت که آیا رستوران در این تاریخ فعال خواهد بود یا خیر.

تهیه بلیط رستوران معلق دبی به صورت اینترنتی

برای رفتن به رستوران معلق دبی، باید ابتدا به صورت اینترنتی بلیت این رستوران را تهیه کنید. این بلیت برای شما ایمیل شده و زمان بازدید از رستوران معلق به شما اطلاع داده می گردد. امکان این که زمان بازدید از رستوران تغییر کند وجود داشته و به همین علت باید به طور مرتب منتظر ایمیل هایی که از طرف این رستوران برای شما ارسال می گردد باشید. حتما سعی کنید تا 45 دقیقه زودتر از زمان معین شده در بلیت در محل حضور داشته باشید.

مراحل سوار شدن و نشستن مسافران و رفتن به ارتفاع حدود 30 دقیقه طول می کشد. پس از آن مسافران بسته به وعده غذایی انتخابی خود حدود 60 تا 70 دقیقه برای میل کردن غذای خود فرصت خواهند داشت. در این بین برنامه های ویژه مانند برنامه شعبده بازی هم انجام خواهد شد. پس از اتمام شام و برنامه های ویژه ای که برای مسافران تدارک دیده شده است، مسافران به سطح زمین باز می گردند. فرایند برگشت به سطح زمین و پیاده شدن مسافران هم حدود 30 دقیقه دیگر زمان خواهد برد.

نکاتی که قبل از رفتن به رستوران معلق دبی باید بدانید

با وجود این که امنیت رستوران معلق دبی به شدت بالا بوده و تمامی نکات امنیتی این رستوران با وسواس زیاد رعایت شده اند، اما باز هم بهتر است که قبل از رفتن به رستوران دینر این د اسکای به بعضی نکات توجه کنید. توجه به این نکات می تواند سفری بهتر و امن تر برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه بعضی از نکات قابل توجه برای مسافران ارائه شده اند.

  • افرادی که بیشتر از 150 کیلوگرم وزن دارند اجازه ورود به رستوران دینر این د اسکای را نخواهند داشت
  • باید حتما قبل از مراجعه به این رستوران، بلیت آن را تهیه کنید
  • افرادی که بیماری های قلبی، صرع و ترس از ارتفاع دارند به هیچ عنوان به این رستوران مراجعه ننمایند
  • خانم های باردار نمی توانند به این رستوران مراجعه نمایند
  • به طور معمول این رستوران 50 متر از سطح زمین فاصله می گیرد، اما اگر وزش باد زیاد باشد، این فاصله ممکن است به 45 متر کاهش پیدا کند
  • بهتر است لباس های گرم و مناسب به تن داشته باشید تا وقتی که رستوران در ارتفاع نهاده شد سردتان نگردد

کلام آخر

در این مقاله به آنالیز و معرفی رستوران دینر این د اسکای یا رستوران معلق دبی پرداختیم. این رستوران یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی بوده که هر ساله افراد زیادی را به خود جذب می نماید. رستوران دینر این د اسکای می تواند یکی از برترین و خاطره انگیزترین مکان های جهان برای برگزاری جشن ها و مهمانی های خانوادگی و خصوصی باشد. اما مسافران باید در نظر داشته باشند که ظرفیت این رستوران تنها 22 نفر بوده و باید برای ورود به آن از قبل بلیت تهیه کرد. اگر شما هم تجربه سفر به دبی و بازدید از رستوران معلق دبی را داشته اید، تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا این لحظه همراه خبرنگاران بودید از شما سپاس گزاریم.

هزینه رفتن به رستوران معلق دبی چقدر است؟

هزینه صرف غذا در رستوران معلق دبی، بسته به زمان مراجعه و وعده غذایی میل شده، از 142 دلار تا 200 دلار متغیر است.

رستوران معلق دبی تا چه ارتفاعی بالا می رود؟

بسته به شرایط جوی و اندازه وزش باد، رستوران معلق دبی تا ارتفاع 45 الی 50 متری از سطح زمین بالا می رود.

ظرفیت رستوران معلق دبی تا چند نفر است؟

ظرفیت رستوران معلق دبی تا 22 نفر بوده و همین موضوع این رستوران را به مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی های خصوصی تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2179

به "معرفی رستوران معلق دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران معلق دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید