معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا

به گزارش سفر به تایلند، هتل آکرا باروت (Akra Barut)

شهر ساحلی آنتالیا، با جذب سالانه 18 میلیون توریست، یکی از پرطرفدار ترین مقاصد توریستی تابستانی در دنیا، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا همچنین به داشتن لوکس ترین و بهترین هتل های دنیا معروف است. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی و بی نظیر را دارید، بهتر است خودتان را به یک اقامت لوکس به سبک آنتالیا مهمان کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هتل آکرا باروت در آنتالیا آشنا شوید.

معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا

معرفی هتل آکرا باروت

هتل 5 ستاره آکرا باروت ، از هتل های لوکس و زیبای آنتالیا است که با معماری مدرن و زیبا و امکانات مناسب، از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل درست در کنار سواحل زیبای آنتالیا قرار گرفته است و چشم انداز بی نظیری به دریای آرام و زیبای مدیترانه و سواحل پر جنب و جوش آنتالیا دارد. هتل آکرا باروت تنها 3 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و می توانید در کمترین زمان ممکن به مراکز خرید و جاذبه های آنتالیا دسترسی پیدا کنید. فاصله هتل آکرا باروت تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر است.

فضای داخلی هتل

فضای داخلی این هتل طراحی بسیار ساده و در عین حال لوکسی دارد که آرامش و راحتی را در دل شلوغی های خط ساحلی آنتالیا به شما هدیه می دهد. وجود بالکن در اتاق های هتل و چشم انداز بی نظیرشان به دریای مدیترانه، از ویژگی های مثبت در طراحی فضای آن است. یکی از بهترین ویژگی های طراحی این هتل، رستوران بام آن است که محیطی آرامش بخش و لوکس را در کنار جلوه زیبایی از دریای مدیترانه به مشتریان ارایه می دهد.

اتاق های هتل

این هتل 10 طبقه در مجموع 482 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: ضبط صوت، حمام، اتاق پرو، کمد، سشوار، میز کار، اتاق کنفرانس، تلویزیون، کتری برقی، اتو و میز اتو، قهوه ساز و چای ساز، کابینت و کمد مخصوص کودک، استخر اختصاصی و تلفن می شود. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های گرند دیلاکس دابل 38 متری، گرند دیلاکس تریپل 38 متری، دابل روم و کانکتینگ دابل روم 52 متری، کینگ و کانتکتینگ روم 38 متری، فمیلی روم 64 متری، سوییت های اختصاصی 98 متری، سوییت اوشن 135 متری، سوییت هانی مون و اکزکیوتیو 58 متری می شود.

غذای هتل

در رستوران اصلی این هتل هر روز صبحانه، نهار و شام سرو می شود. علاوه بر آن، رستوران بام این هتل منویی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای را در یکی از زیباترین چشم انداز های این شهر عرضه می کند. در این رستوران انتخاب های متعدد و متنوعی برای افراد گیاهخوار وجود دارد.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل باشگاه، استخر روباز، استخر کودک، حمام ترکی، مینی گلف، آرایشگاه، زمین بازی کودک، کافه، فود کورت، خشکشویی، پارکینگ رایگان، کافه، کتابخانه، ارایه دوچرخه، خودپرداز، داروخانه و گیفت شاپ می شود.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2052

به "معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید