مقاله: موزه تاریخ طبیعی پکن (چین)

به گزارش سفر به تایلند، دنیای اکتشاف: در این بخش هر هفته چیزی جدید ارائه می شود و می توانید در آن طبیعت دنیا را بشناسید.

مقاله: موزه تاریخ طبیعی پکن (چین)

سینمای 4D: این سینما تجربه تماشای فیلم های سه بعدی را با بوها و دیگر غافل گیری ها ترکیب کرده تا بتواند تمام سنین را سرگرم کند. فیلم ها در هر فصل متفاوت اند، بنابراین قبل از رفتن به این موزه در تور چین در مورد فیلم های در حال اکران اطلاع کسب کنید.

پارک دایناسورها: در این بخش که تاریخِ به نمایش گذاشته شده در آن، از دوره تریاسه تا دوره کرتاسه را پوشش داده، می توانید نگاهی به دنیای دایناسورها بیاندازید. می توانید در طول Jurassic Great Canyon راه رفته و یا یک فیلم تماشا کنید. نمایشگاه ها شامل دایناسور Yangchuanosaurus، تسینتائوسور، سیتاکوسور، چندین فسیل تخم دایناسور که به خوبی باقی مانده اند نیز می شوند. Yangchuanosaurus از اواخر دوره ژوراسیک بوده و طول بدن این دایناسور 8 متر و ارتفاعش 4 متر است. Tsintaosaurus از اواخر دوره کرتاسه است؛ این دایناسور 6.62 متر طول و 4.9 متر ارتفاع دارد. Psittacosaurus تنها 70 سانتیمتر طول دارد. در سالن دیرین شناسی شما می توانید Mamenchisaurus بیست و دو متری را دیده که مربوط به 140 میلیون سال قبل است. همچنین Lufengosaurus با طول 6 متر و ارتفاع 2 متر، مربوط به 180 میلیون سال قبل بوده و در این مکان قابل بازدید است. برخی از خزندگانی که می توانستند پرواز کنند هم در این محل به نمایش گذاشته شده اند. Pterosaurs و Ichthyosaurs نیز که در آب زندگی می کردند در این بخش به نمایش گذاشته شده اند.

منبع مقاله: موزه تاریخ طبیعی پکن (چین)

انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1842

به "مقاله: موزه تاریخ طبیعی پکن (چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه تاریخ طبیعی پکن (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید