مقاله: همه چیز درباره سفر به پوکت

به گزارش سفر به تایلند، جزیره فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره جیمز باند شناخته می شود (به دلیل حضور یافتن در یکی از فیلم های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است. جاذبه های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا هستند. این جزیره همچنین میزبان دهکده ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee است. چندین شرکت مختلف ارایه دهنده تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره فراهم آورده اند که می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید. در اینجا می توانید به غواصی، قایق سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری بپردازید. این جزیره و محیط اطرافش را باید در بالای لیستتان قرار دهید. اگر دنبال تجربه ای به یاد ماندنی هستید، به هچ وجه بازدید از جزیره فانگ انگا را از دست ندهید.

مقاله: همه چیز درباره سفر به پوکت

جاده بنگلا یا بانگلا یکی از شلوغ ترین و پر اتفاق ترین مکان هایی است که می توانید در پوکت پیدا کنید. خیابانی که از لحظه طلوع خورشید می شودجریان زندگی را در آن احساس کرد. اگر دوست دارید با فرهنگ و روزمرِ ه گی مردم تایلند بیشتر آشنا شوید و غذاهای عالی میل کنید، این خیابان برای شما ساخته شده است.

ساحل زیبای پاتونگ، موازی با جاده شلوغ بنگلا (Bangla Road) در قلب فوکت قرار دارد. اگرچه این ساحل در طول روز بسیار پر طرفدار است، اما تعداد زیادی از گردشگران روزشان را پس از غروب خورشید در این ساحل تمام می کنند و از شب زنده داری و محیط این ناحیه لذت می برند. لامپ های نئون، این ساحل را روشن و سر زنده نگه می دارند. اگر دنبال مکانی عالی برای سرگرمی و نوشیدن هستید، این ساحل مناسب شما است.

مناسب برای: زوج های جوان، به همراه دوستان، عاشقان طبیعت، عاشقان هنر و معماری، مشتاقان تاریخ

با وجود دور نبودن از شمال خط استوا، پوکت در تمام طول سال، دارای آب و هوایی داغ و مرطوب . با درجه حرارتی ثابت است. فصول خشک و بدون باران از ماه نوامبر تا آوریل و فصل های بارانی از ماه مه تا اکتبر به طول می انجامد، اما همیشه طی ماه های بارانی، رگبار بعد از ظهر به جای بارش مداوم در بسیاری از روزها، امری عادی محسوب می شود.

منبع مقاله: همه چیز درباره سفر به پوکت

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1813

به "مقاله: همه چیز درباره سفر به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: همه چیز درباره سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید