موتورسیکلتی برای بچه ها (

به گزارش سفر به تایلند، چند ماه پس از پیش نمایش یک موتورسیکلت و دو ATV الکتریکی، کمپانی ولکان اقدام به معرفی یک موتورسیکلت الکتریکی مخصوص بچه ها با نام رانت نموده است.

موتورسیکلتی برای بچه ها (

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، رانت نسخه ای مینیاتوری از موتورسیکلت الکتریکی و فول سایز گرانت است و همانند برادر عظیم تر خود به منظور گشت وگذار در محیط های خارج از شهر طراحی شده است.

اگرچه مشخصات فنی این موتورسیکلت اعلام نشده اما ولکان تائید نموده رانت به کنترل های از راه دور، محدود کننده پرفورمنس و اعلان های مخصوص برای اطمینان والدین از کنترل بچه های خود در زمان سواری با این موتورسیکلت مجهز خواهد بود. رانت همچنین دارای سه حالت سواری متناسب با توانایی های موتورسوار می باشد.

ولکان همچنین امکان انتخاب جایگاه ها و دوشاخ متفاوت را برای افراد با وزن های مختلف خواهد داد تا بچه ها فوراً با این موتورسیکلت هماهنگ شوند.

رانت با یک بار شارژ می تواند مسافت 56 کیلومتری را طی کند و زمان شارژ باتری آن با سوکت استاندارد خانگی 2 ساعت طول خواهد کشید. ولکان می گوید قیمت رانت از 2995 دلار آغاز می گردد.

مدیر اجرایی این شرکت می گوید: با اضافه شدن رانت به سبد محصولاتمان همه اعضای خانواده می توانند از گشت وگذار خارج از جاده لذت ببرند. قوای محرکه فاقد کلاچ، تک سرعته و الکتریکی برای موتورسواران تازه کار بهتر است زیرا می توانند طرز رانندگی را یاد بگیرند و از طرف دیگر والدین هم با برنامه های موبایلی کنترل از راه دور قادر هستند شرایط بچه ها خود را آنالیز کنند.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1444

به "موتورسیکلتی برای بچه ها (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلتی برای بچه ها ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید