نوراللهی: مهمترین نکته در پرسپولیس، همدلی است، در زمین از بحرین انتقام می گیریم

به گزارش سفر به تایلند، احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که همه بازیکنان این تیم در زمین زحمت می کشند و مهمترین نکته در این تیم همدلی است.

نوراللهی: مهمترین نکته در پرسپولیس، همدلی است، در زمین از بحرین انتقام می گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از رجحان 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی سختی داشتیم و غیبت طرفداران ما را خیلی آزار داد. امیدوارم آنها همواره کنار ما باشند. بچه ها کوشش کردند و خدا را شکر که سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم تا در کورس قهرمانی بمانیم. تصمیم گرفتیم به دیدارهای خودمان فکر کنیم و آنها را ببریم تا در ادامه راه پیروز باشیم. به دنبال این هستیم که همدلی تیم را بیشتر کنیم تا مانند سال های گذشته پیروز باشیم.

ملی پوش فوتبال کشورمان درخصوص خشم بازیکنان تیم ملی در بحرین و شکست مقابل این تیم توضیح داد: گاهی اوقات فوتبال روی خوش خود را نشان نمی دهد. در این مسابقه خوب بازی کردیم و مردم مطمئن باشند در دیدار برگشت، از لحاظ فوتبالی می توانیم جبران کنیم. ایرانی ها شخصیت خاص خود را دارند و به حریف خود احترام می گذارند. ما در زمین از بحرین انتقام می گیریم. امیدوارم از گروه مان صعود نموده و نام ایران را سربلند کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درخصوص انتقاداتی که به مهاجمان این تیم و علی علیپور در فضای مجازی مطرح می گردد، اظهار داشت: مدتی است که بچه ها در فضای مجازی نیستند. علیپور امروز خیلی خوب بازی کرد و چند پاس عالی داد که می توانست تبدیل به گل گردد. همه بازیکنان در همه خطوط زحمت می کشند. مهمترین نکته در تیم، همدلی است که در سال های اخیر داشتیم و امیدوارم سال جاری بیشتر گردد.

نوراللهی در پاسخ به این پرسش که آیا جونیور در حد پرسپولیس است یا خیر، گفت: من نباید در این باره نظر دهم و معتقدم او زحمتش را می کشد. ما یک تیم هستیم و همه برای پرسپولیس زحمت می کشیم. باید به هم یاری کنیم و دست به دست هم بدهیم تا تیم پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 488

به "نوراللهی: مهمترین نکته در پرسپولیس، همدلی است، در زمین از بحرین انتقام می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: مهمترین نکته در پرسپولیس، همدلی است، در زمین از بحرین انتقام می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید