تور عمان لحظه آخری: چهار مجموعه گردشگری و تفریحی در سواحل دریای عمان احداث می گردد

به گزارش سفر به تایلند، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد که تا سه ماه آینده، عملیات احداث شهرک گردشگری در سواحل تیس چابهار شروع می گردد.

تور عمان لحظه آخری: چهار مجموعه گردشگری و تفریحی در سواحل دریای عمان احداث می گردد

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

آریا نارویی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری سیستان و بلوچستان، گفت که با توجه به نامگذاری امسال با عنوان گردشگری سیستان و بلوچستان احداث چهار مجموعه گردشگری در سواحل چابهار و کنارک در دستور نهاده شد.

به گفته نارویی، این 4 کمپ گردشگری در مجموع به مساحت هشت هکتار در سواحل درک (در بخش زرآباد کنارک)، ساحل کنارک، ساحل چابهار و ساحل روستای رمین (در شرق چابهار) ساخته می شوند.

وی بعلاوه از تمایل سرمایه گذاران برای احداث این مجموعه ها خبرداد و گفت که زیرساخت این مجموعه های گردشگری تا خاتمه سال برای معرفی به سرمایه گذاران علاقه مند آماده می گردد.

نارویی درباره تمایل سرمایه گذار ایرانی مقیم امارات برای احداث یک شهرک گردشگری 500 میلیون دلاری در روستای تیس منطقه آزاد چابهار نیز بیان کرد که مجوز احداث این شهرک گردشگری در زمینی به مساحت پنج هکتار در کنار قلعه پرتقالی های روستای تیس بزودی از سوی سازمان میراث فرهنگی صادر می گردد.

نارویی گفت:

با توجه به تمایل این سرمایه گذار، فرایند تخصیص زمین از سوی منطقه آزاد چابهار شروع شده و پیش بینی می گردد عملیات احداث این شهرک تا سه ماه آینده شروع گردد.

به گفته نارویی، در امسال مجوز احداث 15 بوم گردی در سواحل سیستان و بلوچستان صادر شده است و این درحالی است که به سرمایه گذاران بوم گردی وام 100 میلیون تومانی با بهره چهار درصد از محل صندوق کارآفرینی امید اعطا می گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1928

به "تور عمان لحظه آخری: چهار مجموعه گردشگری و تفریحی در سواحل دریای عمان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: چهار مجموعه گردشگری و تفریحی در سواحل دریای عمان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید