کارخانه خمیرمایه دورود به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند ظهر شنبه در حاشیه سفر خود به شهرستان دورود با اشاره به شرایط کارخانه خمیرمایه این شهرستان گفت: در این راستا مقدماتی برای واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی که دارای شرایط لازم بوده فراهم شده است.

کارخانه خمیرمایه دورود به بخش خصوصی واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی گفت: به زودی کار واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فرایند اجرای پروژه پل لبان شهر دورود اشاره نمود و گفت: با توجه به پرداخت اعتبار جدید به پیمانکار این پروژه فرایند اجرای آن تسریع خواهد یافت.

بازوند ابراز امیدواری کرد که این پروژه نیز نیمه دوم آبان ماه سالجاری در شهر دورود به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرایند اجرای پروژه مصلای شهرستان دورود اشاره نمود و گفت: با توجه به بازدیدی که از این پروژه داشتیم پیشرفت اجرای آن مطلوب و رو به جلو است.

استاندار لرستان همچنین از اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه اطلاع داد.

بازوند به تصمیمات اجرا شده در حوزه گردشگری شهرستان دورود اشاره نمود و گفت: یکی از پروژه های زیرساختی بخش گردشگری این شهرستان هتل آسمان بوده که بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده قرار است مسائل بین بانک عامل، مالک هتل و همچنین شهرداری برای بهره برداری از آن برطرف شوند.

وی یادآور شد: هم اکنون این هتل در شهرستان دورود آماده بهره برداری بوده و با برطرف مسائل یادشده زمینه افتتاح آن نیز به زودی فراهم خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین به پروژه راهسازی کمربندی شهرستان دورود اشاره نمود و گفت: خوشبختانه اجرای این پروژه طبق برنامه زمانبدی شده در حال انجام است.

بازوند از برطرف مشکل معارضین اجرای این پروژه راهسازی شهرستان دورود اطلاع داد.

وی همچنین از پیگیری برای برطرف مسائل سنگبری های شهرستان دورود اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به اینکه مسائل این واحدها باید در دو بعد استانی و ملی مورد پیگیری قرار گیرند به زودی جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه در سطح ملی برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 712

به "کارخانه خمیرمایه دورود به بخش خصوصی واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه خمیرمایه دورود به بخش خصوصی واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید