1000پروژه طی هفته دولت امسال درمرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز دوشنبه در چهارمین روز هفته دولت طی سفر به شهرستان خنداب، در جمع مردم این منطقه گفت: در هفته دولت سال جاری یک هزار پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و... در استان مرکزی بهره برداری و یا کلنگ زنی می گردد که برای این پروژه ها اعتباری بیش از 10هزار میلیارد ریال تامین گردیده است.

1000پروژه طی هفته دولت امسال درمرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان نمود: نظام جمهوری اسلامی همواره در طول عمر 40 ساله خود از پشتوانه مردمی برخوردار بوده و به همین سبب توانسته دستاوردهای مطلوب داشته باشد.

آقازاده خاطرنشان ساخت: نقش حضور و آگاهی مردم در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی برجسته است و این پایگاه مردمی قدرتمند به نظام اقتدار بخشیده است.

وی توضیح داد: دشمن همواره از این بابت دچار نگرانی و هراس بوده و کوشش نموده تا این همراهی را از میان بردارد و تفرقه ایجاد کند اما موفق نبوده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در امور بهره مند است و به همین سبب دشمنان قادر به مقابله با اقتدار این نظام نیستند.

آقازاده افزود: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد با مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی به دست آمده و این امنیت را مدیون شهدا هستیم بنابراین باید آن رات حفظ کنیم و در مسیر حل مشکلات گام های موثر برداریم.

لازم به ذکر است امروز 32 طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استان در شهرستان خنداب بهره برداری یا کلنگ زنی شد که از جمله این پروژه ها می توان به طرح آبیاری تحت فشار 50هکتاری روستای گازران، سالن ورزشی چند منظوره بانوان خنداب و... اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 14

به "1000پروژه طی هفته دولت امسال درمرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000پروژه طی هفته دولت امسال درمرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید