11 اثر هنرمندان اصفهانی موفق به کسب نشان بین المللی کیفیت از شورای جهانی صنایع دستی شد

به گزارش سفر به تایلند، معاون صنایع دستی استان اصفهان از کسب نشان بین المللی کیفیت و برتری صنایع دستی شورای جهانی صنایع دستی ویژه 11 اثر از مجموع 12 اثر ارائه شده به هفتمین دوره داوری اخذ نشان بین المللی کیفیت و برتری صنایع دستی در آبان ماه امسال اطلاع داد.

11 اثر هنرمندان اصفهانی موفق به کسب نشان بین المللی کیفیت از شورای جهانی صنایع دستی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، جعفر جعفر صالحی معاون صنایع دستی روز گذشته 14 آبان ماه با اعلام این مطلب اضافه نمود: نظر به برگزاری هفتمین دوره داوری نشان بین المللی کیفیت و برتری صنایع دستی در سال 1397 و با عنایت به انتخاب و ارسال 12 اثر برای داوری مرحله نهایی به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، تعداد 11 اثر در 9 رشته مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی موفق به کسب نشان بین المللی کیفیت و برتری صنایع دستی شد.

او همچنین اضافه نمود: خلاقیت و نوآوری، اصالت، مرغوبیت و قابلیت عرضه در بازار از معیارهای اصلی داوری نشان بین المللی بوده است.

با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های این استان در حوزه صنایع دستی از جمله تنوع رشته و تعداد هنرمند و صنعتگر صنایع دستی، بالاترین آمار تعداد نشان بین المللی در سطح کشور به استان اصفهان تعلق دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 78

به "11 اثر هنرمندان اصفهانی موفق به کسب نشان بین المللی کیفیت از شورای جهانی صنایع دستی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 اثر هنرمندان اصفهانی موفق به کسب نشان بین المللی کیفیت از شورای جهانی صنایع دستی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید