3 معجزه در مراقبت از پوست های جوش دار

به گزارش سفر به تایلند، مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه چیزی فراتر از دنبال کردن محصولات ضدجوش است.

3 معجزه در مراقبت از پوست های جوش دار

شما باید روتین های پوستی خاصی را دنبال نموده و به طور کلی این مسائل پوستی را ریشه کن کنید. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم روتین مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه را بگوییم.

روتین مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه

استفاده از تونرهای مخصوص

یکی از مهم ترین مراحلی که باید برای پوست خود انجام دهید، پاک کردن مواد آرایشی به جای مانده روی پوست و آلودگی ها است. تونر یکی از برترین موادی است که می توانید از آن در این راه بهره ببرید، فقط کافی است از تونر مناسب پوست خود بهره ببرید. تونر نه تنها پوست شما را از آلودگی ها پاک می نماید بلکه چربی پوست را نیز متعادل می نماید. بعلاوه تونر در بهبود لک و تیرگی های پوست نیز یاری می نماید. بنابراین استفاده از تونر را برای داشتن پوستی صاف و درخشان به شما توصیه می کنیم. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چگونه خشکی پوست را رفع کنیم؟! را بخوانید.

مرطوب کننده های ضدجوش در مراقبت از پوست مستعد جوش

بیشتر موادی که برای پاکسازی و شست وشوی استفاده می شوند باعث خشک شدن پوست شما می شوند. شما می توانید با استفاده از مرطوب کننده های مناسب برای پوست چرب، چربی پوست خود را تامین نموده و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. ناگفته نماند خاصیت مرطوب کنندگی موجود در این محصول موجب آبرسانی به پوست می گردد.

پاک کننده های آرایشی

یکی از مهم ترین کارها در مراقبت های پوستی به ویژه مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه تمیز نگه داشتن پوست است، بنابراین نباید اجازه دهید مواد آرایشی و آلودگی ها روی پوست شما باقی بمانند. برای این کار بهتر است با توجه به نوع پوست خود از مواد پاک کننده آرایشی که موجود است (مانند شیرپاک کن، دستمال پاک کننده آرایشی و غیره) بهره ببرید. هر شب قبل از خواب حتما صورت خود را تمیز نموده و پس از آن به تختخواب بروید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ساده ترین روش داشتن مژه های پرپشت و مجذوب کننده را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2040

به "3 معجزه در مراقبت از پوست های جوش دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 معجزه در مراقبت از پوست های جوش دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید