AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای خود را در ارتباط با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره منتشر کرد.

AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد

در میان آرای منتشر شده، نام سه باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو هم دیده می شود و ظاهراً فقط سپاهان از ایران جریمه نشده است.

باشگاه پرسپولیس به خاطر آنچه که ارائه دیر هنگام لیست بازیکنان در بازی با التعاون عربستان عنوان شده، از سوی AFC مبلغ 1,250 دلار جریمه شد. البته 625 دلار جریمه تعلیقی است که در صورت تکرار این اتفاق در دو سال آینده عملیاتی می شود. پرسپولیس باید تا 90 روز دیگر مبلغ 625 دلار باقی مانده را پرداخت کند.

بازیکنان باشگاه استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و در بازی با پاختاکور پنج کارت از داور بازی گرفتند. AFC به همین دلیل و تحت عنوان سوء رفتار تیمی، استقلال را 1875 دلار جریمه کرد که 950 دلار آن تعلیقی است و استقلال موظف است 925 دلار دیگر را تا 90 روز دیگر بپردازد.

تیم شهرخودرو هم در بازی مرحله گروهی مقابل پاختاکور به دلیل مشابه با استقلال 1500 دلار جریمه شده که 1125 دلارش تعلیقی است و این باشگاه ایرانی تنها باید 375 دلار به AFC بدهد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2020 آسیا و از منطقه غرب قاره فینالیست شده است و در انتظار حریف خود از شرق آسیا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1260

به "AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید