آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا از تیم ملی خداحافظی کرد

به گزارش سفر به تایلند، کاپیتان بارسلونا از بازی های ملی بعد از جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کرد.

آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا از تیم ملی خداحافظی کرد

به گزارش خبرنگاران، سرخیو بوسکتس 10 روز پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی جام دنیای قطر مقابل مراکش، امروز (آدینه) از حضور در تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.

هافبک بارسا در 34 سالگی که تا 30 ژوئن با بارسا قرارداد دارد، بیانیه ای جامع در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا این خبر را منتشر کند و دلایل آن را شرح دهد. بوسکتس آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا زمان راهنمایی پپ گواردیولا در سال 2010 در تیم ملی اسپانیا است.

متن خداحافظی بوسکتس قهرمان دنیا در سال 2010 و قهرمان اروپا در سال 2012 است: می خواهم اعلام کنم که پس از گذشت نزدیک به 15 سال و 143 مسابقه، زمان خداحافظی از تیم ملی فرا رسیده است.

وی اضافه کرد: از همه کسانی که در این راه طولانی همراهم بودند، تشکر می کنم. از ویسنته دل بوسکه که به من فرصت آغاز را داد تا لوئیس انریکه که باعث شد تا از آخرین ثانیه ها در جام دنیای لذت ببرم، تشکر می کنم. بعلاوه از لوپتگی، فرناندو هیرو و رابرت مورنو به خاطر اعتمادشان و بعلاوه از همه کادرفنیشان تشکر می کنم.

ستاره بارسا ادامه داد: البته از همه مهمتر خانواده ام هستند. آنها همواره و در همه تصمیماتم از من حمایت کردند و به خاطر تمام موفقیت هایم مدیون آنها هستم.

بوسکتس در انتها گفت: این افتخاری بوده است که کشورم را نمایندگی کنم و به اوج برسانم، قهرمان دنیا و اروپا شوم، کاپیتان باشم و بازی های زیادی انجام دهم.

  • هدیه خاص رئیس فیفا برای شگفتی ساز جام دنیای
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2176

به "آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا از تیم ملی خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا از تیم ملی خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید