هر چیزی که باید درباره نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدانید

به گزارش سفر به تایلند، مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ ملت های اروپا به سرانجام رسید و تکلیف تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مسابقات معین شد.

هر چیزی که باید درباره نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدانید

با ما سفر کنید و با تور سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری و یوفا، مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ ملت های اروپا به انتها رسید و تکلیف تیم های صعود نماینده به نیمه نهایی مسابقات معین شد.

تیم های ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا صدرنشین گروه های چهارگانه سطح A لیگ ملت های اروپا شدند و به این ترتیب این چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا در فصل 21-2020 کوشش می نمایند. روز 3 دسامبر 2020، مصادف با پنجشنبه 13 آذر 1399 قرعه کشی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا انجام می گردد و چهار تیم راه یافته حریفان خود را خواهند شناخت. نیمه نهایی و فینال مسابقات مقرر شده در کشور صدرنشین گروه A برگزار گردد که با توجه به صدرنشینی ایتالیا در این گروه، کشور ایتالیا میزبان نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا خواهد بود. ایتالیا دو ورزشگاه آلیانز تورین و سن سیروی میلان را به یوفا پیشنهاد نموده که روز 13 آذر، تکلیف میزبان لیگ ملت های اروپا هم معین می گردد.

چهار تیم راه یافته ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا که به نیمه نهایی رسیده اند، در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 هم نفع خواهند برد. آن ها به جای گروه های شش تیمی، در گروه های پنج تیمی قرار می گیرند و به این ترتیب تعداد بازی های کم تری خواهند داشت.

تاریخ برگزاری مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا

  • مسابقه نیمه نهایی اول: چهارشنبه، 14 مهر 1400
  • مسابقه نیمه نهایی دوم: پنجشنبه، 15 مهر 1400
  • مسابقه رده بندی و فینال: یکشنبه، 18 مهر 1400
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1288

به "هر چیزی که باید درباره نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر چیزی که باید درباره نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید