لیگ اروپا، پیروزی پُرگل آرسنال و اولین شکست فصل میلان

به گزارش سفر به تایلند، تیم فوتبال آرسنال در شبی که مدافعان حریف دو بار دروازه تیم خود را به اشتباه باز کردند، پیروزی پُرگلی را مقابل نماینده نروژ به دست آورد.

لیگ اروپا، پیروزی پُرگل آرسنال و اولین شکست فصل میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار گردید که در مهمترین دیدارها، آرسنال با نتیجه 4 بر یک مقابل مولده نروژ پیروز شد و با 9 امتیاز، در صدر جدول گروه B جای گرفت.

مارتین الینگسن در دقیقه 22 برای تیم نروژی گلزنی کرد، اما کریستوفر هاوگن و شریف سینیان مدافعان تیم مولده در دقایق 45 و 62 دروازه تیم خودی را گشودند. در ادامه نیکولاس پپه در دقیقه 70 و جوزف ویلوک در دقیقه 88 گل های سوم و چهارم توپچی های را به ثمر رساندند.

براساس این گزارش، در گروه G لسترسیتی با چهار گل از سد براگای پرتغال گذشت. کلچی ایهناچو در دقایق 21 و 48، دنیس پرائت در دقیقه 67 و جیمز مدیسون در دقیقه 78 برای شاگردان برندان راجرز گلزنی کردند تا لستر در صدر جدول گروه باقی بماند.

در دیگر بازی این گروه، زوریای اوکراین در خانه خود با نتیجه 4 بر یک مقابل آاِک آتن بازنده شد. اللهیار صیادمنش مهاجم زوریا از نیمه دوم این مسابقه به زمین آمد و کریم انصاری فرد مهاجم آاِک از دقیقه 75 وارد زمین شد که در دقیقه 77، یک کارت زرد دریافت کرد.

در گروه H تیم میلان که در سری A ایتالیا عملکرد درخشانی را از خود نشان داده و در صدر جدول مسابقات جای دارد، با نتیجه عجیب 3 بر صفر مقابل لیل بازنده شد و به رده دوم جدول گروه سقوط کرد. یوسف یازیچی بازیکن ترکیه ای لیل هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.

همچنین در گروه J تیم رویال آنتورپ با یک گل مقابل لاسک بازنده شد و پایین تر از تاتنهامِ صدرنشین نهاده شد. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور داشت.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه K تیم دیناموزاگرب با یک گل مقابل ولفسبرگر اتریش پیروز شد. صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب از ابتدای این مسابقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 74 تعویض شد. این تیم با پنج امتیاز در صدر جدول گروه K جای دارد.

در گروه L هم خنت بلژیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرونا زوزدا بازنده شد و بدون امتیاز در انتهای جدول گروه نهاده شد. میلاد محمدی از ابتدای این مسابقه در ترکیب خنت به میدان رفت و در دقیقه 24 کارت زرد گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1210

به "لیگ اروپا، پیروزی پُرگل آرسنال و اولین شکست فصل میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، پیروزی پُرگل آرسنال و اولین شکست فصل میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید