آشنایی با بهترین فستیوال های سوئیس

به گزارش سفر به تایلند، شرکت در بهترین فستیوال های سوئیس

فستیوال های سوئیس هرساله تعداد فراوانی جشن و سرور ارائه می دهد. از فستیوال معروف موسیقی سوئیس به نام جاز Montreux گرفته تا فستیوال های فضای باز همگی در سوئیس برگزار می شوند. آداب و رسوم موجود در فستیوال های سوئیس مانند اهالی خودش متنوع می باشد. سوئیس مجموعه ای از فرهنگ های مختلف است و 4 زبان رسمی مختلف دارد. همین موضوع باعث جذابیت هر چه بیشتر فستیوال های سوئیسمی شود. دره هایی که در فصل زمستان جدا از بقیه سوئیس می شدند، سنتی را توسعه دادند که تا به امروز پابرجاست. آداب و رسوم و سنت های قومیتی سوئیس، میراث غنی بصری و شنوایی خود را در فستیوال های سوئیسجشن می گیرند. در دنیای تند و سریع کنونی، فرهنگ ما تنها در قالب جشن و پایکوبی زنده می ماند!

آشنایی با بهترین فستیوال های سوئیس

فستیوال های سوئیس

فستیوال های سوئیس حتی در کوچکترین شهرستان ها هم از طرف قومیت ها برگزار می شود. به احتمال زیاد در سوئیس آخر هفته ای بدون فستیوال وجود ندارد. حتما یک جشنواره، کنسرت یا نمایشگاهی اجرا خواهد شد. تعداد بی نظیر فستیوال های سوئیسشگفت آور است. مردم سوئیس هر رویداد کوچکی در ملت کوچک آلپی خود جشن می گیرند. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین فستیوالهای سوئیسرا کاوش کنیم. از راک و رول با سرعت بالا، جاز و بلوز گرفته تا دیدن آرامش بخش ترین بالون های هوای گرم که روی کوه های آلپ پرواز می کنند. در این جامعه متنوع موسیقی ، چیزی برای همه وجود دارد.

فستیوال پالئو

فستیوال های سوئیس در سراسر دنیا زبانزد عام و خاص است. فستیوال پالئو از سال 1976 به عنوان یک جشنواره عامیانه در نیون آغاز شد. این فستیوال یکی از شلوغ ترین جشنواره های موسیقی، در میان تمام جشنواره هایی است که در سوئیس برگزار میشود. در طول این جشنواره 6 روزه می توان تقریبا از 250 کنسرت لذت برد. مردم کشورهای مختلف برای شنیدن موسیقی با صدای بلند همراه با پایکوبی نور به جشنواره ها می آیند. به روح عاشق موسیقی خودتان بله بگویید و سفر خود را طبق تاریخ این جشنواره بین المللی برنامه ریزی کنید.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، نیون

زمان برگزاری: 23 جولای تا 28 جولای

جشنواره بین المللی بالون

از مفرح ترین فستیوال های سوئیس می توان به جشنواره بین المللی بالون اشاره کرد. جشنواره بین المللی بالون در ژانویه هر سال برگزار می شود. شتو دوئکس 1660 میزبان این جشنواره است. زیرا پایتخت بالون های هوای گرم سوئیس است. خلبانان کشورهای مختلف در این جشنواره شرکت می کنند و صدها بالون هوای گرم در این جشنواره 9 روزه در آسمان دیده می شوند. اگر می خواهید در ماه ژانویه سفری به سوئیس داشته باشید، جشنواره بین المللی بالون هوای گرم باید به عنوان بهترین در میان لیست جشنواره های معروف سوئیس شناخته شود.

مکان برگزاری فستیوال: place du village، شتو دوئکس 1660

زمان برگزاری: 26 ژانویه تا 3 فوریه

نمایشگاه اتومبیل ژنو

نمایشگاه اتومبیل ژنو از جذاب ترین فستیوال های سوئیس برای دوستداران انواع مختلفی از اتومبیل است. نمایشگاه اتومبیل ژنو به عنوان بهترین جهت برای رژه اتومبیل ها در دنیا شناخته می شود. نمایشگاه در اواسط ماه مارس هر سال برگزار شده و به معنای واقعی کلمه یک جهت پیاده روی و رژه برای اتومبیل های جدید است. بسیاری از شرکتهای مشهور برای اولین بار قبل از معرفی اتومبیل های خود به کل دنیا، آنها را در نمایشگاه ژنو به نمایش می گذارند. اگر دوست دارید در جشنواره های ژنو سوئیس شرکت کنید، حتما باید بلیط های نمایشگاه ژنو را خریداری کنید.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، ژنو

زمان برگزاری: 7 مارس تا 17 مارس

فستیوال باسلر فسناخت

فستیوال باسلر از پرطرفدارترین فستیوال های سوئیس می باشد. فستیوال باسلر، یکی از 50 جشنواره برتر محلی در اروپا می باشد. این فستیوال از بزرگترین کارناوال ها در سوئیس است. در فستیوال باسلر می توان جشن ها و سنت های سوئیس را از نزدیک تجربه کرد. در این جشن پر جنب و جوش که در باسلر برگزار می شود، کل شهر با کاغذ های رنگی تزیین می شود. مردمان بومی با آداب و رسوم متنوع، صورت های خود را با ماسک می پوشانند و در بین مردم شهر به عنوان افراد پرسه زن شناخته می شوند. اگر می خواهید شاهد نکات برجسته اصلی جشنواره باشید، باید صبح زود از خواب برخیزید و به جشن ها بپیوندید. بنابراین، آماده شوید تا در خیابان های باسلر پر از رنگ های شاد و جشن های پرشور قدم بزنید.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، باسل

زمان برگزاری: 11 مارس تا 14 مارس

جشنواره جاز مونتروکس

از شادترین فستیوال های سوئیس، جشنواره جاز مونتروکس است. موسیقی جاز، احساس شدیدی از راحتی و فراخی است. منشاء موسیقی جاز، نیواورلئان ایالت متحده آمریکا می باشد. اما امروزه در سراسر دنیا رواج دارد. اگر مجذوب موسیقی جاز هستید، پس باید در بزرگترین و باشکوه ترین جشنواره جاز در سوئیس شرکت کنید. جشنواره جاز مونتروکس یک جشنواره بزرگ است و همه ساله در ماه ژوئیه در مونترکس برگزار می شود. بسیاری از هنرمندان مشهور جاز و همچنین هنرمندان آینده در این جشنواره هنرهای خود را به نمایش می گذارند. شرکت در این جشنواره یک خاطره پررنگ از سفر شما به سوئیس را در خاطرتان ثبت خواهد کرد.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، مونتروکس

زمان برگزاری: 29 ژوئن تا 30 ژوئن

جشنواره لسکالاد سوئیس

از پرطرفدارترین فستیوال های سوئیس می توان به جشنواره لسکالاد سوئیس اشاره کرد. عبارت بدین ترتیب دشمنان جمهوری نابود می شوند جمله معروفی است و از وقتی که ژنو، مجلس ساوویی فرانسه را شکست داد، هر ساله در جشنواره لسکالاد سوئیس خوانده می شود. این جشنواره در لیست پرطرفدارترین فستیوال های سوئیس است. و از مهمترین جشنواره ها می باشد. آن دسته از مسافران و گردشگرانی که می خواهند در فرهنگ و سنت قدیمی سوئیس غرق شوند، باید حتما در فستیوال لسکالاد شرکت کنند.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، ژنو

زمان برگزاری: 7 دسامبر تا 9 دسامبر

فستیوال خوشمزه فستی چاک

جشنواره فستی چاک از محبوب ترین فستیوال های سوئیس است. شکلات سعادت واقعی است و در طی چند ثانیه می توانید تجربه کنید. در جشنواره فستی چاک بسیار لذت خواهید برد. در این فستیوال شکلات های سوئیسی را به شما هدیه می دهند. اگر در مورد هیجان انگیزترین رویداد در لیست جشنواره های سوئیس صحبت کنیم، فستیوال شکلات انتخاب ایده آلی برای عاشقان شکلات است. دیگر صبر نکنید و آماده شوید تا توسط انواع مختلفی از شکلات احاطه شوید. شکلات هایی به شکل مجسمه، شکلات های مایع و تخته ای دهان هر بازدید کننده ای را آب می اندازد.

مکان برگزاری فستیوال: سوئیس، ورسوس

زمان برگزاری: 6 آوریل تا 7 آوریل

فستیوال روز ملی سوئیس

فستیوال های سوئیس هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا است. فستیوال روز ملی سوئیس یکی دیگر از جشنواره های معروف سوئیس می باشد. بدون شک برجسته ترین جشنواره هر کشوری روز ملی آن است. اگر کنجکاو هستید تا ببینید مردم سوئیس چگونه روز ملی خود را جشن می گیرند، در حال حاضر نگاهی اجمالی به آن می کنیم. تصور کنید هزاران تزیینات پر زرق و برق، باربیکیو های باغ و آتش بازی در نزدیکی آبشار راین، منظره ای باشکوه هست یا نه؟ در جشن های بزرگ روز ملی سوئیس شرکت کنید تا هر بخش جزئی از فرهنگ سوئیس را به چشم ببینید.

مکان برگزاری فستیوال روز ملی: سوئیس، آبشار راین

زمان برگزاری: یکم ماه آگوست

منبع: دلتابان
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 281

به "آشنایی با بهترین فستیوال های سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین فستیوال های سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید