سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس

به گزارش سفر به تایلند، زمان کریسمس در راه است! چراغ های قرمز در حال حاضر درختان را تزئین می نمایند، انتظار می رود در بسیاری از زیباترین شهرهای اروپا در همه جا برف وجود داشته باشد. هر مقصد اروپایی با برترین تزئینات خود پوشیده شده است. توپ های کریسمس و چراغ های کریسمس بازارهای رمانتیک کریسمس اروپا را روشن می نمایند. در طول تعطیلات کریسمس خود در اروپا برترین بازارهای کریسمس را کشف خواهید کرد. شما برای یک عمر خاطره خواهید داشت و برترین هدایای سنتی کریسمس را به خانه می برید.

سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس

جادوی کریسمس در چیزهای کوچک نهفته است: آب نبات، اسباب بازی و سایر هدایایی برای همه عزیزانتان، بینی های یخ زده، افکار گرم و یک تکه شادی. اگر می خواهید این فضای دل انگیز را تجربه کنید، با خواندن این مطلب، با 9 مقصد مجذوب نماینده برای سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس آشنا شوید.

1. استراسبورگ، فرانسه

شهر استراسبورگ در فرانسه، از اواخر نوامبر تا انتها دسامبر پر از چراغ های رنگی و تزئینات زیبا است. پرجنب و جوش ترین بازار کریسمس و بلندترین درخت کریسمس تزئین شده در اروپا، در استراسبورگ وجود دارد. قایق سواری کنید، از یک بازار کریسمس به بازار دیگر پرسه بزنید و آماده شوید که تقریباً در هر خیابان از تزئینات شگفت انگیز، هیجان زده شوید.

2. رم، ایتالیا

این ضرب المثل قدیمی را به خاطر دارید که همه راه ها به رم ختم می شوند؟ با پشت سر گذاشتن معنای واقعی این جمله، رم در ایتالیا مقصد جالبی برای گذراندن تعطیلات زمستانی شما خواهد بود.

نمی توانید پیازا ناوونا و کامپو د فیوری را از دست بدهید. در اینجا غرفه های کریسمس زیادی پیدا خواهید کرد که می توانید برای عزیزان خود سوغاتی و آب نبات خریداری کنید.

3. آمستردام، هلند

برترین بخش در خصوص گذراندن تعطیلات کریسمس در آمستردام این است که موزه ها و سایر جاذبه های گردشگری باز هستند و آماده هستند تا فرهنگ و تاریخ هلند را با شما به اشتراک بگذارند.

در اینجا ایده هایی وجود دارد که در صورت برنامه ریزی کریسمس در آمستردام می توانید انجام دهید. این فهرست شامل تماشای جشنواره نور آمستردام، اجرای موسیقی کلاسیک و اسکیت روی یخ در سراسر شهر است.

4. کپنهاگ، دانمارک

یک فنجان شکلات داغ دانمارکی و غذاهای بسیار زیادی برای انتخاب! کپنهاگ می تواند یک انتخاب عالی برای شما و خانواده شما باشد.

بگذارید بچه هایتان در سرزمین الف ها تیوولی شگفت زده شوند، در حالی که شما از Aebleskiver (توپ های پنکیک سنتی دانمارکی پر از سس سیب) لذت می برید.

5. لایپزیگ، آلمان

با توجه به اینکه آلمان یکی از شناخته شده ترین کشورها است، به خصوص وقتی در خصوص بازارهای کریسمس صحبت می کنیم، حیف است که در فهرست سفر شما قرار نگیرد. یک گزینه برای گذراندن کریسمس در آلمان می تواند لایپزیگ باشد.

چرا لایپزیگ؟ زیرا علاوه بر این که شهری با بار فرهنگی مهم است، معماری خیره نماینده ای دارد و برای بچه ها نیز عالی است. نزدیک به 250 غرفه برترین هدایای کریسمس را برای عزیزانتان به شما ارائه می دهند و خوشمزه ترین غذاهای سنتی کریسمس (نان زنجبیلی پولسنیتز، سوسیس گوزن شمالی، ماهی قزل آلا تازه، چوب شور تازه در فر) را می توانید در آنجا پیدا کنید. بچه ها مجذوب جنگل افسانه ای می شوند، در حالی که می توانید در قدیمی ترین قهوه خانه اروپا، Coffe Baum، خود را با یک قهوه گرم کنید و لذت ببرید.

6. پراگ، جمهوری چک

در تعطیلات زمستانی کریسمس در شهر پراگ جمهوری چک، زمان متوقف می گردد. بیشتر گردشگران از سراسر دنیا برای داشتن یک کریسمس رویایی، این شهر را انتخاب می نمایند. در ماه دسامبر، در خیابان های پراگ، یک سرزمین عجایب زمستانی برپا می گردد. اگر می خواهید یک کریسمس به یاد ماندنی با شریک زندگی تان بسازید، یک تور قایق سواری را امتحان کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

7. سالزبورگ، اتریش

وقتی به ورزش های زمستانی فکر می کنیم، اتریش یکی از مناسب ترین مکان ها در نظر گرفته می گردد. اما باید بدانید که ورزش های زمستانی تنها جاذبه این کشور نیستند. مردم شهر سالزبورگ همواره آداب و سنتهای قدیمی خود را به جای می آورند. به ویژه در روستاهای کوهستانی بیشماری که در سرتاسر سالزبورگ پخش شده اند. یکی از آنها رسم های مربوط به قبل از میلاد مسیح است که همچنان پابرجاست و بیشتر جنبه تفریحی دارد، رسمپِختِن (perchten) است. به گفته سالزبورگی ها، پختن موجودی مخلوق شیطان است و طبق افسانه ها سال نو را با خود به شهر می آورد.

8. مسکو، روسیه

مسکو یک فرصت بزرگ برای شماست تا دوبار تعطیلات کریسمس را جشن بگیرید. شاید در خصوص فستیوال زمستانه در پارک ایزمایلوُ (izmailovo) که دقیقا قبل از کریسمس برگزا می گردد، شنیده باشید. می توانید با یک قایق کروز، یخ رودخانه مسکوا را بشکنید یا با یک قایق سواری دوساعته، از زیبایی های شهر لذت ببرید. بعلاوه پیشنهاد می کنیم به تماشای مجسمه های یخی که بخشی از جشنواره زمستانه هستند، بروید. اگر نمی خواهید در طول بازدید بلرزید، حتما لباس گرم بپوشید، چونکه دمای نمایشگاه 10- درجه است!

9. لاپلند، فنلاند

همه می دانند که کریسمس بدون بابانوئل معنایی ندارد! زادگاه اصلی بابانوئل رُوانیمی (Rovaniemi) در فنلاند است. این شهر مکانی فوق العاده برای همه سنین می باشد. اگر دنبال یک تجربه نو هستید، استراحت در یک هتل اسکیمویی، پیشنهاد ما به شماست! یا می توانید به ماهیگیری بروید. درصورتیکه پول کافی دارید، با سورتمه هایی که به وسیله سگ های هاسکی کشیده می شوند، به گشت زنی بروید. اگر خوش شانس باشید ممکن است شفق های قطبی را هم ببینید.

بابانوئل در فرهنگ کریسمس مسیحیان بسیار مهم بوده و به قول مسی...

ادامه مطلب

جشن کریسمسکریسمس (یا جشن میلاد) جشن سالانه بزرگداشت تولد...

ادامه مطلب

به قلم راهنمای گردشگری: سرکار خانم هنگامه قنواتیهمواره ک...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1985

به "سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید