آشنایی با منابع معادن کانادا

به گزارش سفر به تایلند، کانادا غنی از منابع معدنی است. سپر عظیم کانادایی با توده آذرین و سنگ های دگرگونی , حاوی رسوبات زیادی است. کانی های فلزی نیز در چنین انواع سنگی در رشته کوه ها و رشته کوه ها نیز یافت می شوند. با وجود این که برخی از مواد معدنی فلزی و فسیلی در سنگ های رسوبی منطقه غرب و غرب (از جمله بس تر مجاور) وجود دارند , بزرگ ترین حجم ذغال سنگ و نفت تا به امروز در دشت های کشور کانادا یافت شده است. معدنکاری عامل کلیدی در توسعه اقتصادی کانادا بوده است. در بسیاری از مناطق , جاده ها و خطوط ریلی که برای خدمت به عملیات معدنی جدید ساخته شده اند , توسعه بعدی منابع جنگلی و تفریحی را تشویق کرده اند. توسعه اغلب با آسیب های زیست محیطی همراه بوده است.

آشنایی با منابع معادن کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کانادا در میان رهبران جهان در تولید اورانیوم , روی , نیکل , پتاس , آزبست , گوگرد , کادمیوم و تیتانیم رتبه بندی شده است. این معدن همچنین تولیدکننده اصلی سنگ آهن , زغال سنگ , نفت , طلا , نقره , سرب و تعدادی از مواد معدنی است. استخراج الماس به ویژه در مناطق شمال غربی نیز قابل توجه است. از آنجایی که معدنکاری دیگر به اندازه کار سخت نیست , اکنون تنها بخش کوچکی از نیروی کار کانادا را استخدام می کند ; با این حال , صنایع مرتبط با معدنکاری (آهن و فولاد و حمل و نقل) سهم بیشتری را به حساب می آورند. از آنجا که کانادا سهم بزرگی از تولید مواد معدنی خود را صادر می کند , صنعت معدنکاری به نوسانات قیمت جهانی حساسیت دارد. در طول زمان افزایش تقاضا , افزایش قیمت ها و شرکت های معدن کاری میزان تولید و باز کردن معادن جدید را افزایش می دهند ; وقتی که تقاضا سقوط می کند, تولید قطع می شود , مین ها نزدیک می شوند و کارگران بی کار می شوند. جوامع تک صنعت معمولا ً در زمان بسته شدن مین ها به شهرها تبدیل می شوند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 741

به "آشنایی با منابع معادن کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با منابع معادن کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید