آمادگی آذربایجان برای مذاکره درباره بحران قره باغ و انتها خصومتها

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در تبادل نظر با خبرگزاری تاس، ضمن اعلام آمادگی کشورش برای مذاکره با ارمنستان در کشور روسیه اعلام نمود در صورتی که ایروان به اقدامات خود در قره باغ انتها دهد باکو آمادگی انتها دادن به خصومت ها در این منطقه را دارد.

آمادگی آذربایجان برای مذاکره درباره بحران قره باغ و انتها خصومتها

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علی اف با تأکید بر اینکه آماده هر نوع دیداری است، اضافه نمود: در مورد این مسأله تا به امروز دعوتی دریافت ننموده ام، بنابراین این سوال را نباید از من بپرسید.

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان، نقش روسیه را در بحران قره باغ بسیار مهم دانست و گفت که مسکو به دلایل تاریخی و جغرافیایی همیشه این نقش را ایفا نموده و باکو نیز آماده هرگونه نشست و دیداری است.

او گفت که باکو پیش از این نیز بسرعت با پیشنهاد برگزاری نشست در سطح وزرای خارجه در مسکو موافقت نموده بود.

درگیری های جدید ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ از روز ششم مهر شروع شده و با وجود برقراری آتش بس درگیری های پراکنده میان دو کشور همچنان جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1193

به "آمادگی آذربایجان برای مذاکره درباره بحران قره باغ و انتها خصومتها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی آذربایجان برای مذاکره درباره بحران قره باغ و انتها خصومتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید