ابهام از آینده انگیزه جوانان را از بین برده است

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت: ابهام از آینده انگیزه جوانان را از بین برده است.

ابهام از آینده انگیزه جوانان را از بین برده است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

کیمیا تنهایی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری این بندر مرزی برگزار گردید، اظهار کرد: باید در جامعه نشاط اجتماعی و اعتمادسازی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید راهکارهای متناسب را در این زمینه ارایه کنیم تا اعتماد مردم بالا برود.

تنهایی در بخش دیگر سخنان خود بر انعکاس و برجسته کردن عملکرد مدیران در حوزه های کاری خود تأکید کرد و یادآور شد: مدیران باید با انتخاب روابط عمومی های خوب و کاربلد، به رسانه ها خروجی بدهند.

وی ضمن انتقاد از بزرگ نمایی بعضی عملکردهای کوچک، توضیح داد: باید روابط عمومی ها شفاف سازی نمایند و اقدامات بزرگ و مهم را با استفاده از ظرفیت رسانه ها به مخاطبان منعکس نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان به احداث و بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه غیردولتی سروش در این شهرستان اشاره نمود و اضافه نمود: عملیات احداث 80 روزه این پروژه می تواند الگویی مناسب برای سایر پروژه ها باشد که عملیات احداث آنها اغلب به چندین سال می رسد.

وی در خاتمه اضافه نمود: برگزاری جشنواره ها و هفته بازارها در اقصی نقاط استان می تواند نشاط اجتماعی را ارتقا دهد و رونق کسب و کار را در مناطق مختلف به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم، فرماندار، امام آدینه و سه نفر از روسای ادارات شهرستان مرزی بندر آستارا به بیان مسایل مرتبط در حوزه های کاری خود در سطح شهرستان پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 624

به "ابهام از آینده انگیزه جوانان را از بین برده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام از آینده انگیزه جوانان را از بین برده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید