احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو شروع شد

به گزارش سفر به تایلند، عملیات فیزیکی احداث یک مجتمع توریستی در سرعین اردبیل شروع می گردد. این درحالی است که این پروژه در 8 سال گذشته متوقف شده بود.

احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو شروع شد

اقدامات اولیه برای احداث این پروژه در 8 سال پیش شروع و به علت تغییر مدیریت ها و بروز بعضی اختلافات و حاشیه ها، فرایند اجرایی آن تا به امروز حدود 5 درصد پیشرفت داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، این مجتمع شامل بزرگ ترین و مدرن ترین هتل استان اردبیل و یک مجتمع بزرگ آب درمانی با پیشرفته ترین متد علمی و حرفه ای و نیز بخش قابل توجهی از فرصت های تجاری است.

حسینی، در این باره اعلام کرد که مشکل بسیاری از پروژه های نیمه تمام یا متوقف شده کشورمان منابع اقتصادی نیست، بلکه بعضا بی توجهی و عدم همدلی و عدم هم افزایی مسئولان مربوطه در طول زمان است که باعث مسکوت و متوقف ماندن پروژه ها می گردد.

زمین این پروژه متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران بوده و طبق توافق نامه منعقده قرار است بخش خصوصی، این پروژه 43 هزار متری را فاز به فاز ساخته و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری ایران به بهره برداری برساند و در نهایت تا 40 ماه آینده کلیه فازهای آن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1936

به "احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید