اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره تیم های فوتبال تصمیم می گیرد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، با انتشار گزارش سایه سنگین سیاسیون بر ورزش گیلان / مدیریتی که لنگ می زند در خبرنگاران استان گیلان و صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان استان درباره اینکه فوتبال متولی خودش را دارد و به اداره کل ورزش و جوانان گیلان مربوط نیست اما شرایط ورزشگاه ها و نظارت بر فعالیت هیئت های ورزشی استان همواره در دستور کار بوده است گفتگویی با رئیس هیئت فوتبال استان انجام دادیم که قربانعلی الماسخاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از سقوط تیم فوتبال سپید رود رشت از لیگ برتر به دسته یک مدیریت این تیم به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار شده است.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره تیم های فوتبال تصمیم می گیرد

رئیس هیئت فوتبال گیلان ادامه داد: هرگونه تقاضای خرید، تأیید یا عدم تأیید صلاحیت ها و تمامی استعلام ها از طریق ورزش و جوانان گیلان انجام شده و هیئت فوتبال هیچ گونه اختیاری در مورد تصمیم گیری در مورد مالکیت و مدیریت باشگاه ها نداشته و حتی نظر هم نمی دهیم.

الماسخاله افزود: اگرچه بر روی کاغذ هیئت فوتبال گیلان متولی فوتبال استان است اما این هیئت در حال حاضر فقط انتقال دهنده مسائل باشگاه ها و ورزشکاران به اداره کل ورزش و جوانان است و همه تصمیمات در آن اداره گرفته می شود.

وی ادامه داد: ابطال تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت که در لیگ برتر رقابت می کردند از طریق اداره کل ورزش و جوانان انجام شد و تلاش هیئت فوتبال گیلان برای بقای این تیم به جایی نرسید.

الماسخاله شرح داد: گیلان تیم های پرافتخاری همچون ملوان بندرانزلی و سپید رود رشت را به عنوان هویت گیلان دارد که باید از سوی مسئولان سیاسی استان، همه جانبه حمایت شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1859

به "اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره تیم های فوتبال تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره تیم های فوتبال تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید