استقلال سالهاست روز خوش نداشته، تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد

به گزارش سفر به تایلند، پرویز مظلومی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر صفر آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: آبی پوشان در نیمه اول نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند اما با آغاز نیمه دوم و تغییراتی که در استقلال صورت گرفت، تیم باز هجومی را از خود به نمایش گذاشت و در انتها هم توانست با یک برد خوب موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

استقلال سالهاست روز خوش نداشته، تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد

سرمربی پیشین استقلال در مورد شرایط این روزهای آبی پوشان و اختلافاتی که بین مدیرعامل و سرمربی بوجود آمده است گفت: متاسفانه مسائل دست از سر استقلال بر نمی دارد البته از زمانی که ما یادمان می آید همواره این مسائل بوده، هست و خواهد بود اما امیدوارم تعاملی بین هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی بوجود بیاید تا هر چه زودتر این مسائل و این اختلافات رفع گردد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: یکی از مسائل اصلی استقلال مسائل مالی است که سالها آبی پوشان با آن دست و پنجه نرم می نمایند و هنوز هم این مشکل رفع نشده است. باید بپذیریم که بازیکنان هم در این شرایط سخت مالی در پی مطالباتشان هستند تا با آرامش در تمرین حضور پیدا نموده و تمام تمرکز خود را برای موفقیت استقلال بگذارند. بنابراین بهتر است تعامل خوبی بین همه تیم اتفاق بیافتد تا هر چه زودتر شاهد آرامش آبی پوشان در ادامه لیگ باشیم.

پرویز مظلومی توضیح داد: به یک دربی دیگر نزدیک می شویم و اگر بخواهیم با همین روش پیش برویم و این اختلافات وجود داشته باشد شرایط برای استقلال سخت و سخت تر خواهد شد. امیدوارم در مجمع باشگاه که فردا برگزار می گردد تصمیمات منطقی گرفته گردد. هیئت مدیره استقلال احتیاج به تقویت دارد. باید بهتر از گذشته عمل کند و افرادی به هیئت مدیره اضافه شوند که قابلیت و توانایی های بالایی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که مجیدی به جای تمرکز بر روی مسائل فنی این روزها بیشتر در پی حل مسائل بازیکنانش شده است، گفت: فرهاد باید تمرکزش بر روی تمرین و عملکرد بازیکنان باشد اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که او حالا باید بر روی هر کاری تمرکز کند و این هم به ضرر او و هم تیم خواهد بود. کارهای اداری به مسئولان باشگاه مربوط می گردد. آنها باید آرامش را برای تیم برقرار نمایند تا مجیدی به همراه همکارانش بتوانند تمرکزشان بر روی مسائل فنی بوده و کوشش برای موفقیت استقلال نمایند.

مظلومی در مورد اینکه مجیدی از جیب خودش به بازیکنان پاداش می دهد گفت: این کار فرهاد برای این است که تیم را از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار دهد اما باید بپذیریم که او نباید بر روی این مسائل تمرکز کند. این اتفاقات به مدیریت مربوط می گردد اسپانسر باشگاه باید به تیم یاری کند. زمانی که ما در استقلال حضور داشتیم هر وقت به مشکل برمی خوردیم اسپانسر، آن را حل می کرد. در دوره ما بارها رخ داد که هتل به ما جا نمی داد اما با یاری اسپانسر و اعتباری که ما داشتیم این مشکل رفع می شد. بنابراین به اسم یک استقلالی قدیمی آرزو می کنم که هر چه زودتر این مشکل رفع گردد.

سرمربی پیشین استقلال با ابراز نگرانی از ناراحتی هواداران برای استقلال گفت: هواداران استقلال مدتهاست روزهای خوبی را در این تیم ندیده اند. اگر آنها جلوی مجلس و یا باشگاه می آیند علت آن این است که نگران تیمشان هستند و نمی خواهند تیمشان بیشتر از این آسیب ببیند. آنها با استقلال زندگی می نمایند و مسئولان باید بدانند که اینها تنها دلخوشی شان همین تیم استقلال است.

وی در مورد ملاقات روز آدینه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: آبی ها یک بازی حساس برابر گل گهر خواهند داشت. امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی به خوبی یکدیگر را می شناسند. شرایط تیم ها را می دانند و هر دو در پی کسب پیروزی در این ملاقات هستند. آبی ها اگر بتوانند این بازی را با پیروزی به سرانجام برسانند همچنان یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

مظلومی در سرانجام اعلام کرد: اتفاقات فوتبالی همواره بر جذابیت های لیگ ما افزوده است. بنابراین باید در هفته های اخیر منتظر چنین اتفاقاتی باشیم تا بالای جدول تغییرات زیادی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1677

به "استقلال سالهاست روز خوش نداشته، تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سالهاست روز خوش نداشته، تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید