تاج: غیبت مربیان لیگ رجحان در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد، قسط دوم قرارداد ویلموتس را باید یک ماه دیگر پرداخت کنیم

به گزارش سفر به تایلند، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم های ملی، پیراهن جدید ملی پوشان و نحوه پرداخت دستمزد مارک ویلموتس توضیحاتی را ارائه کرد.

تاج: غیبت مربیان لیگ رجحان در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد، قسط دوم قرارداد ویلموتس را باید یک ماه دیگر پرداخت کنیم

به گزارش ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ کنگ در مورد شرایط این روز های تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب است. دلیل این موضوع این است که ما از کادر فنی تیم تقاضا کردیم تا جوان گرایی را در دستور کار خود قرار دهد و اکنون ترکیب تیم جوان شده است. البته همچنان از تجربه بازیکنان قدیمی نیز استفاده می شود و تلفیق بین جوانان و بزرگسالان به خوبی در جمع ساحلی بازان رعایت شده است.

ساحلی بازان باید از جایگاه جهانی شان محافظت کنند

تاج عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اکنون در رنک سوم جهان است و باید از این عنوان حفاظت کند. البته در المپیک ساحلی قرعه سختی به ایران خورده است و قهرمانان سه قاره باید با ملی پوشان ما مصاف کنند. بازیکنان ساحلی ما جزو بهترین های این رقابت ها هستند. در هر صورت برای تشکر از آن ها اینجا آمده ام. به بچه ها قول داده بودیم رختکن تیم ملی هم بازسازی شود که این اتفاق هم افتاد و یک زمین ساحلی نیز مجاور همین زمینی که بازیکنان تمرین می کنند، برای آن ها در دست ساخت است.

تاج اضافه کرد: ما بابت هر یک کامیون خاک مخصوص ساحلی که از چابهار به اینجا می آوریم، 6 میلیون تومان هزینه می کنیم. تا 10 یا 20 روز دیگر نیز خاک زمین تمرین عوض خواهد شد.

10 بازیکن جدید به اردوی تیم ملی فوتبال اضافه می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران شرایط خوبی دارد. امروز 13 بازیکن در تمرینات حضور پیدا کردند و فردا نیز 10 بازیکن به اردو اضافه خواهند شد. من با ویلموتس فردا جلسه ای خواهم داشت.

غیبت برخی مربیان لیگ برتری در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد

تاج در مورد جلسه هم اندیشی شب گذشته که با حضور مارک ویلموتس و سرمربیان لیگ برتری برگزار گشت عنوان کرد: برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان همیشه به صورت جداگانه نسخه می پیچیم. همانطور که شاهد بودید نشستی با حضور کادرفنی تیم ملی و سرمربیان لیگ برتری برگزار گشت که در گذشته کمتر شاهد این اتفاق بودیم. ما به همراه ویلموتس صحبت های مربیان را شنیدیم و رایزنی های خوبی انجام شد. کسانی که در جلسه هم اندیشی شرکت نکردند کاملا ضرر کردند و مربیانی که در جمع ما بودند سود بردند. برخی ها هم دستیاران شان را فرستادند که قابل فهم است، اما برخی این کار را نکردند و نیامدند توجیهی ندارد.

قسط دوم قرارداد ویلموتس را باید یک ماه دیگر کنیم

تاج در مورد پرداخت دستمزد مارک ویلموتس بیان کرد: قسط اول دستمزد ویلموتس پرداخت نشده و قسط دوم نیز حدود یک ماه دیگر باید پرداخت کنیم. امیدوار هستم که این اتفاق ظرف 20 روز آینده بیافتد. ویلموتس اهل قهر و آشتی نیست، به هر حال قرادادی با او بسته شده و باید به آن پایبند باشیم. اینکه از دولت تقاضای کمک کردیم به این معنا است که به دلیل مسائل اقتصادی کمی ما را حمایت کنند. اگر همان مقداری که از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا طلب داریم را از طریقی به ما پرداخت کنند شرایط بهتر خواهد شد. در این باره با وزیر ورزش و جوانان نیز صحبت کردم. بانک مرکزی نامه ای زده و ممکن است پول را به یک شیوه دریافت کنیم.

او اضافه کرد: جیانی اینفانتینو چند بار قول داد تا ظرف یک ماه که 2 بار تمدید شد پول ما را بدهد. البته توانستیم بخشی از طلب مان را از سفارت مالزی بگیریم که گره گشا کارمان بود.

او گفت: در پرونده استقلال، می شد که پول پرداخت شود، اما در حال حاضر با تحریم های جدید، فیفا بیان کرده هیچ بانکی حاضر نیست به نام کشورمان پولی را تحویل بگیرد. من نامه ای درباره این مورد دارم که اگر لازم شد آن را نشان می دهم.

نجابت ویلموتس ما را شرمنده کرده است

او در ادامه گفت: ویلموتس بابت دریافت مطالباتش نجابتی دارد که ما را شرمنده خود کرده است. مربیان پیش از تا پول نمی گرفتند کار را به جلو نمی بردند، اما ویلموتس مسائل ما را درک می کند. بانک های متفاوتی را برای پرداخت قسط مطالبات ویلموتس معرفی کردیم، اما نتوانستیم به دلیل مسائل اقتصادی پرداختی به او داشته باشیم. حتی فیفا نامه ای به فدراسیون فوتبال زده که این انتقال پول امکان پذیر نیست. من الان نامه هایی دارم که می توانم یک روز آن ها را منعکس کنم. به سختی زیاد حدود 300 هزار دلار از فیفا گرفتیم تا برای تیم ملی فوتبال بانوان یک خوابگاه بسازیم.

به زودی ساختمان اداری فدراسیون بنا خواهد شد

تاج در مورد ساخت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: حدود 2 میلیون دلار برای زمین ساختمان اداری فدراسیون که کلنگ آن توسط جیانی اینفانتینو خورده شد باید هزینه کرد. این اتفاق بسیار خوب است، اما هر روز با همسایه ها درگیر هستیم و من باید بابت رفت و آمد ها روزی 2 بار معذرت خواهی کنم. 18 تا تیم ملی در رده های مختلف داریم، در کنار 18 تیم ملی یک تیم همسایه ها هم داریم. سازمان لیگ نیز همانند ما همین مشکل را دارد و پارکینگ را تبدیل به یک لابی کرده است. فوتسال و فوتبال ساحلی نیز به این وضع گرفتار هستند. ساخت این ساختمان و امثال آن اتفاق خوبی برای فوتبال ما محسوب می شود چرا که مربیان خارجی وقتی از کمپ تیم ملی دیدن کردن واقعا لذت بردند و برخی اظهار کردن در کشور خودشان نمونه این کمپ را ندارند. اینکه من چه مقدار از این کار را پیش برده ام یا دیگری چقدر تلاش کرده را رها کنید، این اتفاق برای فوتبال جمهوری اسلامی ایران تبدیل به عزت شده است.

ایران، پست های کلیدی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد

او درباره ورود شیخ سلمان به پرونده برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در زمین ثالث بیان کرد: یکی از بحث های مدنظر شیخ سلمان انجام شدن این موضوع است. به هر حال من نایب رئیس AFC هستم و تلاش می کنم بحث میزبانی از تیم های عربستانی در زمین ثالث حل شود. ایران، پست های کلیدی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. ریاست کمیته استیناف که قوی ترین بخش AFC است و هر رای ای از کمیته های انضباطی و محاکم بدوی قضائی بیاید، باید در خاتمه از سوی کمیته استیناف تائید شود، ایرانی است.

او اضافه کرد: تمام آرایی که پیش از این علیه ما صادر شده در کمیته انضباطی و استیناف AFC بوده است. به هر جهت ارتباط های خوبی در این زمینه داریم و پست های مهمی گرفتیم. امیدوارم شیخ سلمان این موضوع را حل نماید. علت اینکه باید تعاملی و تفاهمی بحث میزبانی از تیم های عربستانی را حل کنیم هم این است که پرونده به کمیته امنیت رفته است. اگر پرونده سیاسی بود به راحتی مانند بحثی که برای قطر به وجود آمد با رای AFC حل می شد. در آن پرونده اماراتی ها و عربستانی ها نمی خواستند به قطر بروند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موضوع مخالفت کرد. پرونده ما اکنون امنیتی است.

تاج درباره نتیجه ارجاع پرونده به دادگاه CAS گفت: ما در آن دادگاه برنده نشدیم. ایران به CAS شکایت کرده بود، اما در نهایت با بررسی پرونده رای به سود ما صادر نشد.

از سازمان لیگ خواستیم تا در مورد کیفیت توپ ها تصمیم بگیرد

او در مورد کیفیت پایین توپ های لیگ برتری که مدتی است اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده است عنوان کرد: ما در مورد کیفیت توپ های رقابت های لیگ برتر با اعضای سازمان لیگ رایزنی کردیم. حتی سرمربیان لیگ برتری با وجود اینکه امکانات تیم ملی را پسندیدند در مورد رقابت های لیگ عنوان کردند که فدراسیون به موضوع توپ های فعلی لیگ برتر اهمیت نداده است. در این خصوص از سازمان لیگ درخواست کردیم تا در یک زمان معین هم برنامه یکساله خود را ارائه دهد و همچنین در مورد کیفیت پایین این توپ ها تصمیم جدیدی بگیرد.

تاج در مورد طرح جدید پیراهن تیم ملی بیان کرد: طرح پیراهن تیم ملی تغییر نمی کند، اما کیفیت آن بهتر خواهد شد. این پیراهن کیفیت خوبی دارد و به زودی از آن رونمایی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 331

به "تاج: غیبت مربیان لیگ رجحان در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد، قسط دوم قرارداد ویلموتس را باید یک ماه دیگر پرداخت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: غیبت مربیان لیگ رجحان در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد، قسط دوم قرارداد ویلموتس را باید یک ماه دیگر پرداخت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید