اطلاعی از رفتن مهرگان ندارم، برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته ایم

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، جواد مهرگان، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از کسب عنوان هفتمی در رقابت های قهرمانی آسیا و جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 قراردادی دو ساله با تیم العربی کویت بست و از تیم بانوان جدا شد.

اطلاعی از رفتن مهرگان ندارم، برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته ایم

سرپرست نایب رئیس والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگاران درباره جدایی مهرگان از تیم بانوان و پیوستن به کادر تیم العربی کویت گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این را از شما می شنوم. طبق ابلاغی که به مهرگان شده بود او باید تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کنار تیم می ماند حال با اتمام مسابقات او خودش می تواند در ادامه تصمیم گیری کند.

متین زبردست در پاسخ به این سوال که پس تکلیف تیم بانوان در آستانه مسابقات انتخابی المپیک چیست؟ گفت: هنوز برنامه ای برای حضور در المپیک نداریم. مطمئنا پس از تصمیم گیری در این زمینه درباره کادرفنی نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مسابقات مهم انتخابی المپیک چرا هنوز تصمیم گیری در این زمینه نشده است؟ گفت: با توجه به شرایط فدراسیون و در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا و نیز روند ثبت نام انتخابات نمی توان تصمیم گیری کرد باید دید برنامه به چه صورت پیش می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 324

به "اطلاعی از رفتن مهرگان ندارم، برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعی از رفتن مهرگان ندارم، برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید