افزایش ساعت بازدید از موزه های همدان

به گزارش سفر به تایلند، ساعات بازدید گردشگران از 14 موزه تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان افزایش یافته است.

افزایش ساعت بازدید از موزه های همدان

به گفته مجید جهانگیری، مسئول امور موزه ها و بناهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ساعت بازدید از موزه های همدان افزایش یافته است.

جهانگیری گفت:

فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان همدان از ساعت 8:30 صبح تا 20 شب خواهد بود.

ساعت بازدید 14 موزه تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزایش یافته است.

مجید جهانگیری در ادامه گفت در راستای رفاه حال گردشگران در زمان حضور در استان و در صورت استقبال گسترده بازدیدکنندگان داخلی و خارجی ساعت بازدید از موزه ها تا ساعت 22 قابل تمدید است.

ایشان با اشاره به اهمیت رویدادهای جهانی گردشگری در سال 2018 در همدان گفت:

سابقه تاریخی در کشورهای مختلف جهان از طریق موزه های متعدد آثار باستانی، مردم شناسی، طبیعی، حیوانات، وحوش و غیره معرفی می شود و همدان نیز باید با موضوع رویداد همدان 2018 از ظرفیت موزه ها خود برای معرفی داشته های این شهر بهره مند شود.

بر اساس اظهارات مسئول امور موزه ها و بناهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان فرهنگ و تمدن هر قوم و ملتی از طریق اشیاء و وسایلی که در موزه های آن منطقه جمع آوری شده است، شناخته می شود.

جهانگیری در ادامه افزود استان همدان به عنوان مرکز تاریخ و تمدن ایران زمین و نیز به عنوان یکی از 5 استان برتر تاریخی گردشگری ایران، در دل خود گنجینه با ارزشی از موزه های مختلف جای داده است که در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیر است.

گنجینه های با ارزشی از تاریخ و تمدن را استان همدان در دل خود جای داده است که در موزه های 14 گانه این استان هر کدام از این گنجینه های باارزش خودنمایی می کند.

مسئول امور موزه ها و بناهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تاکید کرد:

پرداختن به جایگاه موزه ها استان همدان در نشان دادن هویت تاریخی استان همدان و جایگاه ارزشی آن ها در انتقال فرهنگ و تمدن گذشتگان خالی از لطف نیست.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1960

به "افزایش ساعت بازدید از موزه های همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت بازدید از موزه های همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید