انتخاب برترین آثار خبری دانشجویان در رویداد بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)

به گزارش سفر به تایلند، فراخوان ارسال آثار به نخستین لیگ تخصصی نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) شروع شد.

انتخاب برترین آثار خبری دانشجویان در رویداد بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل زیر 18 سال کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران نخستین لیگ تخصصی نشریات دانشجویی کشور با موضوع موضوعات مرتبط با علم و فناوری توسط بنیاد علم وفناوری مصطفی(ص) برگزار می گردد.

در این رویداد دانشجویان و صاحبان نشریات دانشجویی می­ توانند با ارسال یادداشت ها، نشریات و آثار مختلف به لیگ نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) در موضوعاتی چون معرفی و تببین دستاوردها و پیشرفت های علمی کشورهای دنیا اسلام، نقد رویکرد مصرف نمایندگی علم و ترویج رویکرد تولیدنمایندگی علم، افزایش نقش کشورهای اسلامی در معادلات بین­ المللی، علم و اقتصاد دانش ­بنیان و صندلی شرکت های دانش ­بنیان در پیشرفت جوامع، علم؛ وسیله قدرت ­یافتن کشورهای اسلامی، دلایل اهمیت مرجعیت علمی برای کشورهای دنیا اسلام و همکاری موثر در علم، فناوری و نوآوری دنیا اسلام در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در این رویداد شرکت نمایند.

پس از ارزیابی، آثار برتر در قالب بهترین یادداشت، بهترین نشریه، بهترین طرح جلدو بهترین یادداشت دانشجویان غیر­ایرانی انتخاب خواهند شد. به آثار اول تا سوم به ترتیب 15 میلیون، 10 میلیون و 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

فراخوان ارسال آثار به لیگ تخصصی نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) از بهمن ­ماه سال جاری شروع ani و تا خاتمه خردادماه سال 1399 ادامه دارد. دانشجویان و صاحبان نشریات دانشجویی برای شرکت در این رویداد می­ توانند با مراجعه به سایت لیگ دکه به نشانی l-dakkeh.ir ثبت ­نام نمایند.

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در راستای ایجاد زیست بومی جهت ارتقاء سطح علمی کشورهای اسلامی و شبکه سازی دانشمندان دنیا اسلام، فعالیت هایی را در راستای تبیین علم و فناوری به عنوان گفتمان عمومی جامعه و ایجاد نشاط و انگیزه علمی در جامعه دانش آموزی، دانشجویی و دانشمندان جوان در سطح دنیا اسلام برنامه ریزی نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 754

به "انتخاب برترین آثار خبری دانشجویان در رویداد بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب برترین آثار خبری دانشجویان در رویداد بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید