انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای جامعه کار و فراوری در آذربایجان شرقی

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/آذربایجان شرقی در راستای اجرای اصل 31 قانون اساسی، تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای خانواده های کارکنان، کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و اداره کل راه و شهرسازی استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای جامعه کار و فراوری در آذربایجان شرقی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

حسین فتحی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در آئین انعقاد این تفاهم نامه همکاری، با بیان اهداف راهبردی و تبیین برنامه های این تفاهم نامه که در راستای شفاف سازی برای ارائه خدمات رفاهی به جامعه کار و فراوری انجام گرفت، اظهار کرد: بر اساس نیازهای احصاء شده با بهره مندی کامل از ظرفیت های این دو اداره کل همزمان با برنامه عملیاتی تامین 200 هزار واحد مسکونی کارگران در سطح ملی، این تفاهم نامه در شهرهای هدف استان جهت تامین مسکن خانواده های کارگری و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی فاقد مسکن و سازمان های تابعه در استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن منعقد شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تأمین رفاه، معیشت و تأمین مسکن برای کارگران فاقد مسکن مطرح کرد و اضافه کرد: اجرای این تفاهم نامه در کاهش آسیب های اجتماعی، برخورداری از خدمات رفاهی، ارتقای شاخص دستیابی به مسکن و عدالت اجتماعی لازم است؛ از این رو به دنبال تسهیل سازی در فرایند اجرایی این تفاهم نامه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در استان هستیم.

در ادامه این نشست ابوالقاسم سلطانی، مدیر کل راه و شهرسازی استان با استقبال از این اقدام ارزشمند گفت: از هر اقدامی که در راستای ارائه خدمات رفاهی برای آحاد مردم علی الخصوص کارگران به عمل آید، حمایت می کنیم.

وی لازمه تحقق برنامه های طرح اقدام ملی مسکن را توجه به زیرساخت ها و ارتقاء کیفیت شهرها مطرح کرد و ادامه داد: توجه به زیرساخت ها و استفاده از بافت های فرسوده، نوسازی و بهسازی آن به عنوان یکی از راهبردهای اصلی این اداره کل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1083

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای جامعه کار و فراوری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای جامعه کار و فراوری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید