ایسلند و مناطق کمتر شنیده شده اش برای سفر

به گزارش سفر به تایلند، با شنیدن نام ایسلند، بسیاری از ما فورا تصاویری از زیبایی طبیعی خیره کننده، دریاچه های آرام و قلعه های گمشده را تصور می کنیم.

ایسلند و مناطق کمتر شنیده شده اش برای سفر

خبرنگاران - اما ایسلند تنها برای دیدن این زیبایی ها نیست و فعالیت های دیگر نیز در آنجا وجود دارد.

1. Dyrholaey

یک ساحل متحیرکننده با چشم اندازی باشکوه و پرقدرت، در حالی که امواج خروشان در زیر این صخره ها جریان دارند، می توان در بالای این صخره های 120 متری ایستاده و از منظره فوق العاده آن لذت ببرید.

2. Hallgrimskirkja

این کلیسای بتونی سفید که در سال 1937 توسط Guðjón Samúelsson طراحی شده، از هرجای پایتخت ایسلند قابل دیدن است. با کمال تعجب، طراحی آن الهام گرفته از ستون های بازالتی آتشفشانی است که در حومه ایسلند قرار گرفته است. بهترین زمان بازدید از این منطقه بین ماه های جون و آگوست است که فعالیت های زیادی وجود دارد.

3. تماشا کردن وال

ایسلند یکی از بهترین مناطقی است که می توان به تماشای وال و نهنگ در دنیا پرداخت. چندین نوع مختلف و فوق العاده از نهنگ ها در ایسلند وجود دارند. یکی از انواع کشنده آنها نهنگ Keiko است که تنها 11 گونه از آن وجود دارد.

در تمام طول سال می توان آنها را دید اما بهترین زمان در فصل تابستان و ماه های جون و سپتامبر، زمانی که دریا گرم است.

4. کوه Vestrahorn

تصور کنید که در کنار یک مرداب آرام نشسته اید و آب شفاف و زلال آن انگشتان شما را لمس می نماید. ساحلی مسطح با ماسه های سیاه رنگ که به کوهی با منظره بی نظیر با ارتفاع متر ختم می گردد، قطعا یکی از دیدنی ترین مناطق ایسلند است. در تمام سال می توان از این منطقه دیدن کرد اما به یاد داشته باشید که در زمستان علاوه بر سرد بودن یخبندان نیز هست.

5. چشمه های آب گرم

ایسلند دارای چشمه های آبگرم فراوان برای برآورده کردن خواسته های همه مردم است. پس بهترین راه برای لذت بردن، پیوستن به آن است. این چشمه ها در سراسر کشور وجود دارند و معروفترین آن Blue Lagoon یا مرداب آبی است. با وارد شدن به مرداب آبی، احساس می کنید که وارد یک افسانه شده اید. به دلیل وجود مقادیر زیاد سیلیس و گوگرد در کنار سنگ های آتشفشانی، رنگ آبی روشن و شفافی پیدا نموده اند.

منبع : pandotrip

منبع: چمدان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 899

به "ایسلند و مناطق کمتر شنیده شده اش برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسلند و مناطق کمتر شنیده شده اش برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید