بازیکنام کار بزرگی کردند، کار سختی در سه بازی باقیمانده داریم

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، تیم شهرداری تبریز در دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروز شد تیم دورنا ارومیه را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و خود را آماده میزبانی از نارنجی پوشان سایپا در روز یکشنبه کند. شهرداری تبریز با 9 پیروزی و مجموع 27 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازیکنام کار بزرگی کردند، کار سختی در سه بازی باقیمانده داریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مصاحبه با خبرنگاران درباره شکست تیم دورنا ارومیه گفت: بازی خوبی مقابل تیم درونا به نمایش گذاشتیم، در 2 ست ابتدایی رقابت نزدیکی داشتیم و بازیکنانم با تکیه بر تجربه ای که داشتند پیروز شدند در امتیازهای خاتمهی خوب عمل نمایند و نتیجه ست را به سود خود به خاتمه ببرند. در ست سوم نیز خوشبختانه بازیکنان به بازی خود برگشتند و راحتتر از دو ست قبل پیروز شدند.

عادل بناکار اضافه نمود: در مجموع تیم ما تجربه بیش تری داشت و پیروز شد در امتیاز های خاتمهی خوب عمل کند و در کل بازی را به سود خود به خاتمه برساند.

وی درباره بازی سخت روز یکشنبه مقابل تیم سایپا نیز گفت: تا خاتمه فصل سه بازی داریم که هر سه بازی برای ما سخت است. با توجه به شرایطی که درجدول داریم باید هر سه بازی خود را پیروزی شویم تا امید حضور در پلی آف را داشته باشیم. کار سختی در پیش داریم، سایپا تیم بسیار خوبی است، تیم پیغام را تهران شکست داد و انگیزه زیادی دارد. بازیکنان ما نیز روحیه پیروزی را دارند، امیدوارم مقابل سایپا بازی خوبی انجام دهیم.

بناکار در ادامه تاکید نمود: با توجه به شرایطی که در آغاز فصل داشتیم اما بازیکنانم کار بزرگی کردند. شهرداری تبریز با مسائل بسیار گام در مسابقات گذاشت اما بازیکنان مقاومت کردند و در جدول مسابقات باقی ماندند و به نظرم کار بزرگی انجام دادند. در نیم فصل دوم نیز چهار مهره اصلی خود را از دست دادیم و بسیاری انتظار نداشتند بتوانیم در جدول بمانیم. به همین دلیل از بازیکنان و کادرم بسیار تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 143

به "بازیکنام کار بزرگی کردند، کار سختی در سه بازی باقیمانده داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنام کار بزرگی کردند، کار سختی در سه بازی باقیمانده داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید