بازی ماجراجویی The Midnight Walk به سبک استاپ موشن معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش سفر به تایلند، شرکت Fast Travel Games بازی ماجراجویی فانتزی و اول شخص میدنایت واک (The Midnight Walk) را با تریلری مجذوب کننده معرفی نموده است. این بازی در بهار سال 2025 برای پلی استیشن 5 با پشتیبانی از پلی استیشن وی آر 2 و بعلاوه برای کامپیوتر به وسیله استیم و با پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی عرضه خواهد شد.

بازی ماجراجویی The Midnight Walk به سبک استاپ موشن معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی به وسیله استودیوی مون هود (MoonHood) ساخته می گردد. این استودیو به وسیله توسعه دهندگان سابق Lost in Random و Fe تاسیس شده است و تجربه نسبتا خوبی در این سبک از آثار دارد. بازی میدنایت واک بازی اثری در سبک فانتزی تاریک است که ظاهرا به سبک استاپ موشن و با استفاده از خاک رس ساخته شده است.

در این بازی در نقش شخصیتی به نام The Burnt One قرار می گیرید و با یک موجود فانوس مانند به نام Potboy دوست می شوید و از شعله او برای روشن کردن راه خود در دنیایی متضاد از شگفتی و وحشت استفاده می کنید. با تجربه پنج داستان با موضوع آتش و تاریکی که شامل فهرستی باورنکردنی از شخصیت های عجیب و غریب است، باید از دست هیولاهای زیادی که مشتاقند تا شعله دوست کوچکتان را ببلعد، فرار نموده و زنده بمانید.

همانطور که گفته شد بازی به سبک استاپ موشن است و با توجه به آنچه از تریلر و تصاویر دیده ایم، گرافیک چشم نوازی دارد و در زمان انتشار قرار است که از جلوه ها و جزئیات آن شگفت زده شوید. هرچیزی که در بازی می بینید، از آب دهان هیولاها گرفته تا نوک درختان پر زرق و برق که در مسیر سفر شما قرار دارند، ابتدا با خاک رس مدل سازی شده و سپس به صورت سه بعدی تا سطح زیادی از جزئیات اسکن شده است.

تریلر منتشر شده از بازی بخش هایی از گیم پلی را به نمایش می گذارد اما بیشتر بر فضاسازی و اتمسفر آن در کنار هیولاهای بازی متمرکز است. ظاهرا فضاهای بازی مطابق انتظار تاریک هستند و هیولاها طراحی فوق العاده ای دارند و جزئیات زیادی در آن ها موج می زنند. بعلاوه به نظر می رسد که عناصر ترسناکی در بازی وجود داشته باشند و هواداران سبک ترسناک را تا حدودی جذب خود کند.

در خاتمه می توان گفت که میدنایت واک اثری است که می تواند به یکی از بازی های برجسته در فضای آثار مستقل تبدیل گردد و فروش خوبی را تجربه کنید. اگر از هواداران بازی های مستقل هستید، بدون شک باید بازی را در فهرست آثار مورد انتظار خود قرار دهید. در زیر می توانید تریلر مجذوب کننده بازی را دیدن کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1403 بروزرسانی: 8 مهر 1403 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2300

به "بازی ماجراجویی The Midnight Walk به سبک استاپ موشن معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ماجراجویی The Midnight Walk به سبک استاپ موشن معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید