با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید

به گزارش سفر به تایلند، در این مطلب به صورت مجازی از رویداد ملی یگان دریایی روسیه در سال 2017 میلادی، بازدید می کنیم. رویدادی که یکی از جاذبه های مهم کشور روسیه است.

با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید

تاریخچه روز ملی یگان دریایی در کشور روسیه، به 300 سال قبل برمی گردد. در سال 1714 میلادی امپراتور این کشور یعنی پیتر کبیر پس از یک پیروزی در جنگی بزرگ، تصمیم گرفت تا از کشتی های یگان دریایی کشور بازدید بکند. مدتی طول کشید تا اینکه روز ملی یگان دریایی در روسیه به صورت رسمی، معرفی گردید. در طول تاریخ این کشور، رویداد مورد بحث بارها لغو و دست خوش تغییرات مختلفی شده است؛ اما هرگز به طور کامل از تقویم این کشور پاک نشد؛ اما مورد بازبینی نهاده شد. همراه ما باشید تا در ادامه و به وسیله قاب تور مجازی، از این نمایش بزرگ بازدید کنیم.

در سال 2017 میلادی و به دستور رئیس جمهوری وقت کشور روسیه، مراسم بزرگ داشت یگان دریایی کشور روسیه دوباره به حالت قبلی خود بازگشت. این رویداد در شهر سن پترزبورگ برگزار می شد. حالا اما رویداد نام برده در تاریخ 30 ژوئیه هر سال، در آب های شهر کرونش تادت (Kronshtadt) با حضور 50 کشتی و زیردریایی مختلف برپا می گردد. کشتی هایی بزرگ مثل کشتی پیتر کبیر که حامل کلاهک های اتمی است تا بزرگ ترین زیردریایی جهان که زیردریایی دیمیتری دونسکوی باشد. البته که نیروهای دریایی تنها مواردی نیستند که در این رویداد شرکت می نمایند چراکه 40 نوع از نیروهای یگان هوایی روسیه هم از شرکت نمایندگان این رویداد بزرگ هستند. رویداد بزرگ و رژه بزرگ نیروی دریایی این کشور یکی از جا های دیدنی روسیه است که سالانه جهانگرد های پرتعدادی را به سمت خود می کشاند. خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1981

به "با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید